HP Deskjet 5550

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Als ik een nieuwe cartridge erin zet moet de printer het toch gewoon verder doen? Of moet ik de PC even afsluiten en daarna aanzetten?
Kreeg een rare melding over een time out en LT Poort.
Iemand raad?

Ik heb dezelfe printer, nooit geen probs meegehad met het wisselen van inktpatronen.
Heb je soms die inktpatroon vervangen tijdens een printopdracht?
Als het niet gaat dan verwijder je printer van de pc en dan pc opstarten, afsluiten en dan printer aansluiten en de pc terug opstarten.
Helpt dit niet dan installeer je software opnieuw.
Zit je inktpatroon wel goed?

succes

Vraagje: bedoel je met software opnieuw installeren, diskette/cd rom gebruiken. Was dat nodig dan? Kan me dit niet herinneren, moet hem anders even opzoeken. :(

Kreeg vanmorgen wel een testpagina uitgeprint. Maar bleef het bij.
Heb wel het gevoel dat het iets klein is..

Zet deze link er even bij voor het geval niks meer helpt...

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...&product=71896&lang=en&cc=us&os=209:rolleyes:

Laatst bewerkt:
installeer toch maar de software opnieuw.

Heb de CD gevonden. Dus toch. Zal het op een goede plek bewaren.
Laat het nog wel weten of het gelukt is.

Iets anders, ik sprak over de printer op mijn ouwe ME PC, maar ik neem aan dat diezelfde software geen problemen zal opleveren bij installeren op mijn nieuwe
XP PC.

Dank voor het meedenken.
:D

Nou dat weer, uit/aan PC:

Melding:

Setup werkt config. bestanden bij.
Windows kan %1 niet bijwerken van %2.
Dez melding heb ik het verleden wel meer gehad, maar nu duurt het wel erg lang....

:confused:

Oh, kan nu gewoon normaal in de PC, toch voorbarig..
Toch een vraag als ik de printer software installeer, moet ik de 2x kabel van de printer even loskoppelen? Eerst de software en dan pas de printer aan de PC koppelen?

Jeetje wat een gedoe. En dat vanwege een cartridge..:evil:

:D :D :D Hij doet het weer. DIe hele exercitie achteraf niet nodig geweest, zag opeens dat een kabel los zat op de tower, vandaar de LPT foutmelding...:o
Heeft alles te maken omdat ik continue aan het switchen en dus aan het schuiven was met mijn buro tussen nieuwe en ouwe PC...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan