HP Deskjet 600 Vista Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Heeft iemand of weet iemand hoe ik HP Deskjet 600 drivers kan krijgen voor windows Vista?

Ja klopt dat had ik ook gelezen, want ik heb versie van vista waarbij alle "trash" eraf is gesodemieterd en ook die drivers:rolleyes: andere oplossing?

Je kunt proberen de meegeleverde driver die op de cd-rom van de printer staat in compatibiliteits modus te installeren(Win98).

[edit] Windows update al geprobeerd?

Laatst bewerkt:
bevatten de updates van vista drivers? ik dacht dat die alleen beveiligings updates bevatten (de updates van xp gezien wel iig), ik zal de drivers proberen in competibiliteitsmodus :)

Als het goed is, kunnen er ook driver updates zijn via Windows update.

Ik heb even in de update geschiedenis van m'n Vista gekeken en tref daar onder andere de volgende driver updates aan:

Intel - Networking - Intel(R) PRO/1000 CT Desktop Connection

Installatiedatum: ‎2-‎7-‎2007 20:00

Installatiestatus: Geslaagd

Type update: Optioneel

NVIDIA driver update for NVIDIA GeForce 6800 GS/XT (Microsoft Corporation - WDDM)

Installatiedatum: ‎2-‎7-‎2007 19:57

Installatiestatus: Geslaagd

Type update: Belangrijk

:)

Ik heb die compatibiliteitsmodus geprobeerd maar werkte niet, ik ga nu proberen via die updates te krijgen.

Hoi !

Maar of die gemodde Vista dat ook doet ?

Quote: Ieder voordeel heb ze nadeel !

Greetz,

Harry.

Dag Harry,

De reden dat ik die lite versies van vista gebruik is omdat ik de systeemeisen anders niet vind opwegen tegen wat vista te bieden heeft, als ik er op wil gaan gamen dan wil ik niet dat het systeem zelf al 512 mb nodig heeft om te draaien, vandaar de gepimpte versies, de meeste gebruiken maar 256 mb systeemgeheugen.

Krijg net 802400 1B Update error, gezellig, gaat lekker zo :mad:

Update Reactie: Moest opnieuw opstarten (windows core he :confused:) ik heb nu iig updates die installeren kijken of het werkt

Laatst bewerkt:
Hoi !

Zoals ik al zei: het is jouw keus !

Maar: ik heb ook veel met TinyXP gewerkt, en vaak krijg je met dat soort versie's, bovendien voor-geaktiveerd, problemen met update's omdat de registers niet kloppen.

Succes,

Harry.

Ja dat klopt, ach ja als ik maar beetje hardcore kan gamen dan boeit het mij ook niet meer of ik nou legaal ben of niet :rolleyes: :evil:

Hoi !

Mij ook niet, hoor !

Maar alles moet wel werken, toch ?

Greetz,

Harry.

dat is wel zo maar die printer is geen behoefte #1 er staat hier immers nog een tweede (kleuren :)) printer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan