HP deskjet 610

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Weet iemand waar ik de software (en eventueel driver) voor een HP deskjet 610c onder WinXP sp2?

Alvast bedankt!!

Werkt hij niet meer onder SP2 met oude drivers dan? En ik denk dat je gewoon ff bij hp op de pagina moet gaan kijken!

XP herkent die printer zelf. Extra drivers zijn dus niet nodig.

Ik weet wel dat XP die driver heeft... maar die blijkt niet goed te functioneren. De printer start en net op het moment dat hij de inkt op het blad moet gaan zetten blokkeert hij.

ik heb dezelfde printer en die werkt goed met de drivers van xp en sp2.zou toch iets anders kunnen zijn.
pakt ie het papier wel goed mischien komt ie net te laat. anders de rolletjes eens schoonmaken.

Laatst bewerkt:
Neenee, hij neemt het papier en de printkop komt naar het blad. Het is op dat moment dat ie vastloopt.

Ik moet wel zeggen, de printern loopt via een scanner op dezelfde paralelle poort. Maar op m'n broer z'n pc gebeurd hetzelfde zonder scanner en met XP & 610c.

En als jij hem nu eens gewoon probeert zonder scanner er tussen of met usb kabel (als dat mogelijk is) en als dat ook niet werkt is er met de printer zelf iets niet goed ipv de drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan