Hp deskjet 610C driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

amorphis

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
122
Hallo iedereen, probleempje hier !

ik heb dus bij familie een formatje gedaan op hun pc en XP er opgezet.
nu hun printer is een HP deskjet 610C maar op de site van hp staat hij er wel bij maar kan je hem niet echt downloaden (geen downloadkadertje) heeft iemand meer succes ? of weet iemand de drivers staan ?

hartelijk bedankt voor de hulp !!!
 
nowp ... heb gezocht naar software maar niets gevonden. nu denk ik eraan ... had wel de winXP cd niet bij .... :eek:
zal dit in ieder geval nog eens proberen ... heb ook de drivers nodig voor de adsl modem (alcatel speed touch home) idem dito probleem. hartelijk bedankt voor de snelle reactie !!! helpmij rulez
 
Dus printer toevoegen en dan in de lijst drivers kijken, suc6.
 
Zelf zie ik 610C er niet bij staan in de XP driver lijst. Windows 2000 heeft wel drivers 'ingebakken'. Zelf driverguide.com weet van niks bij XP.
 
nochtans heeft de printer gewerkt.
ik heb de cd van xp bij me ... kga straks naar men tante om te proberen !

heb je al enig succes voor de modem ?
(alcatel speed touch home drivers voor XP) ik ben ook nog aan het zoeken. danku voor de hulp !
 
Een driverversie van een voorgaand model werkt ook wel vaak. De 600 stond wel in XP meen ik.
 
Geplaatst door amorphis
Hallo iedereen, probleempje hier !

ik heb dus bij familie een formatje gedaan op hun pc en XP er opgezet.
nu hun printer is een HP deskjet 610C maar op de site van hp staat hij er wel bij maar kan je hem niet echt downloaden (geen downloadkadertje) heeft iemand meer succes ? of weet iemand de drivers staan ?

hartelijk bedankt voor de hulp !!!

sorry niet goed gelezen:confused:
 
ja maar als je dan de driver voor xp aanklikt gebeurt er niets :( dus ik zal een paar dingetjes proberen.
1) de cd van xp meenemen en daar zoeken
2) de versie 1600 op een cdtje branden en deze proberen
3) formateren en 2000 erop zetten :p
 
De drivers voor HP Deskjet printers worden meegeleverd met Windows XP. De volgende instructies kunt u gebruiken om de standaarddriver die vooraf werd geladen in Windows XP te installeren. Het is niet nodig een driver van de website te downloaden. In dit document wordt beschreven hoe u de gepaste printerdriver kunt laden die vooraf werd geladen op uw Windows XP besturingssysteem. De vooraf geïnstalleerde Windows XP driver ondersteunt standaard afdrukfuncties.
Dit document heeft alleen betrekking op het Windows XP-besturingssysteem.

http://h20015.www2.hp.com/nl/document.jhtml;jsessionid=ORFGILYHF2SO1QEXGR5UNZQ?reg=emea&cc=nl&docName=bdd09005&lc=nl

gevonden op de HP site dus ... ga ik maar even proberen met de XP cd :) :eek:

enig succes met de modem ? tot straks ... kga nu even proberen en bedaaaankt !!!!
 
ok gewoon even zeggen dat dit berichtje afgesloten is ... de printer werkt (windows xp cd rom) en de modem ... hmmmz jaaa niet dus ... (is een groot netwerkkaartprobleem (compaque pc)). Maar dat graakt nog wel opgelost !

bedankt iedereen !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan