hp deskjet 640c

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
ik heb een digitale camera gekocht. Ik werk dus met de deskjet 640C als printer. Nu vraag ik me af (je kunt in deze printer een inktpatroon plaatsen speciaal voor fotos)is het de moeite om zo'n patroon te kopen of trekken de foto's toch nergens op en moet ik een andere printer kopen

PRINTER

Denk dat je beter andere printer overweegt,als het de bedoeling is om je eigen fotos af te drukken,want jouw printer heeft al een zekere ouderdom (en niet zon optimale resolutie tov nu)en het zijn zeker niet alleen de inktcassettes die je moet tellen doch eveneens het fotopapier.Voor 150€ heb je al de hp 5550 die toch al redelijke printprestaties op fotogebied neerzet,alhoewel het een all-rounder is en geen specifieke fotoprinter,doch voor deze laatste zal je minstens het dubbele op tafel moeten leggen.Denk erom zelf afdrukken blijft nog altijd duurder dan bij de gekende fabrikanten.Tevens kan je je fotos online versturen en enkele dagen later liggen ze bij jou in de bus of bij de dichtbijzijnde fotograaf.

is er iemand die uit eigen ervaring sprreekt met deze printer want den 1sten zegt goeie foto's en den anderen nieuwe printer. Het is gewoon voor thuisgebruik. Kunnen mijn foto's zijn zoals ik die van mijn gewoon fototoestel liet ontwikkelen bij de fotograaf

Denk nog even goed na voor je er aan begint. Voor het geld van de cartridge kan je heel veel foto's latenafdrukken. Kijk eens bij de Hema, Albert Heijn of het Kruidvat op de site. Je loopt namelijk ook nog het risico dat als je je speciale foto cartridge een tijdje niet gebruikt dat hij het niet meer doet. Het laten afdrukken is dan zeker goedkoper en mooier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan