hp deskjet 660c

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb een nieuw patroon geplaats in mijn printer.
maar hij print de kleuren niet correct bv het geel is niet geel maar bruin de kleuren kloppen niet
het is een originele patroon van hp
wat kan er mis zijn??
ik heb alles al uitgeprobeerd zoals uitlijnen en reinigen.
e de waele

Kan van verschillende factoren afhangen.
Met welk programma print je uit.
Hoe is het kleurschema van de printer ingesteld.
Staan de instellingen van je printer optimaal.

Van Zwam heef gelijk dat dat een optie kan zijn maar daar bijna niemand aan de kleur instellingen zit denk ik toch eerder dat de patroon niet lekker is, mischien dat hij erg vies is geworden bij het uit de verpakking halen maar als je zelf al zegt dat na uitlijnen en reinigen het euvel er nog steeds is, trouwens bij uitlijnen gebruikt de printer basic kleuren en geen ingestelde kleuren, ik zou toch maar even kijken of je het bonnetje nog hebt.

Ik ben niet aan de kleuren instelling geweest.
het print programma =kodac-dc kan dit???
of waar kan ik dit zoeken??
de patroon ligt al een hele tijd in vooraad kan het daar aan liggen? het bonnetje heb ik niet meer.
e de waele

Ik heb het volgende gevonden.
stuurprog:unidrv.dll
geg bestand: hpvdj666.gpd
conf best: unidrvui.dll
help best: unidrv.hlp
stuur vers: 5.00
omgeving: windows nt x86
ik gebruik win xp zou dat niet goed zijn?

e de waele

Ik denk toch echt niet dat het aan de printer nog aan de software ligt hoor, je zou het gewoon kunnen proberen door een andere of nieuwe te plaatsen, je moet storingen altijd vanaf de bron zoeken en niet meteen te diep willen graven.
Soms maak jet het dan alleen maar erger.

ik gebruik win xp home
bij de test pagina staat window nt x86
heeft dat er iets met de maken?
e de waele

Nou wat er staat en hoe hij kleur print, nee dat heeft niets met mekaar te maken.

Geplaatst door e de waele
Ik ben niet aan de kleuren instelling geweest.
het print programma =kodac-dc kan dit???
of waar kan ik dit zoeken??
de patroon ligt al een hele tijd in vooraad kan het daar aan liggen? het bonnetje heb ik niet meer.
e de waele

Kodac gebruikt nu wel een ander kleurpatroon.Maar blijft ook de instelling van je prog. (RGB of CMYK). Maar het zou mij dan toch verbazen, dat het verschil zeer duidelijk merkbaar is.

Wat natuurlijk kan, aangezien je zelf zegt, dat de cartridge al een hele tijd, daar ergens ligt te liggen, dat de vervaldatum overschreden is. Dan kan dit zeker de oorzaak zijn.

Ik heb weer een nieuwe inktpatroon geplaatst pas uit de winkel dus dat zou nu toch goed moeten zijn.
maar het is nog het zelfde wat kan ik nu nog doen??
ik heb nog een vraag
bij de inktpatroon die al een tijdje heeft gelegen zie ik het volgende als ik deze met een nat doekje af dep
dan zie ik alleen de kleur rood en blauw en het geel is heel donker kan er iets met de inkt fout zijn?
heeft iemand dat al eens meegemaakt.
e de waele

De meeste printers hebben de mogelijkheid om, onafhankelijk van de pc, een testpagina af te drukken door een bepaalde toetscombinatie (op de printer) in te drukken. Kijk eens in je handleiding of je dat kunt vinden, je kan dan in elk geval vaststellen of het in de printer dan wel in de pc aansturing zit.

dat is bij mij ook zo ik heb er en afgedrukt en deze is niet goed de kleuren zij helemaal niet ok
e de waele

Ik ben weer om een nieuwe patroon geweest en nu is alles weer ok.
ik denk dat de vorige te lang heeft gelegen.
deze werkt als een tireleir.
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan