HP deskjet 690 C

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimanski

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Berichten
123
Hallo mede computeraars,
sinds een week heb ik een heel vreemd probleem.

De printer doet niet meer waarvoor hij is, namelijk printen.

Zodra ik de pc en printer aanzet, en je wilt afdrukken van WORD, of wat dan ook, dan laad de printer wel papier in, maar daarna gaat gelijk het oranje lampje knipperen (= het doorvoer knopje voor papier)
Daarna doet de printer niets meer, en geeft uiteindelijk een foutmelding.

Printer aan en uitzetten geeft geen effect.
Bij een 2e precies dezelfde HP printer dus ook een 690 C, heb ik exact hetzelfde probleem.

Ik gebruik de printerdefenitie van de XP Proff. cdrom. Deze gebruik ik al 2 jaar denk ik zonder problemem, tot afgelopen week.

Sluit ik een wilekeurige andere printer aan, en installeer de drivers, dan gaat het printer prima.
Dus de kabel + poort lijken mij okee?!

Wie heeft er een oplossing??



gr.

Frank
 
Dikke kans dat die (tamelijke oude) printer wat versleten is. Maak de aandrukrollen goed schoon enz.
 
Bij een 2e precies dezelfde HP printer dus ook een 690 C, heb ik exact hetzelfde probleem.




Probeer de drivers eens te verwijderen en installeer de nieuwste versie.
 
er zit onder de papier bak aan de linker kant een knop staat die wel goed?? niet op ketting papier dus
 
Klinkt inderdaad alsof ie behoorlijk versleten is. Ik had tot voor kort ook nog deze printer. Vaak pakte ie het papier niet goed. Ik moest het papier echt naar achteren duwen, anders pakte hij 't papier niet. Schoonmaken hielp ook niet meer.

Inmiddels heb ik een all in one printer; wat een verschil in printkwaliteit trouwens!
 
printer maar vervangen

Schoonmaken hielp ook niet meer, en eigenlijk was ik de printer ook wel zat.
Gisteren op de PC beurs een andere gekocht.
HP 3650.
Print echt schitterend.

dank voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan