HP Deskjet 710C

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene_P

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Hey,

Ik heb 'n probleem met mijn printer. Eigenlijk ligt het probleem niet bij de printer, want deze werkt correct. Maar het probleem ligt in princiepe bij mijn moederbord. De oorspronkelijke LPT-poort is stuk. Daarom heb ik een PCI-kaart gekocht waar een LPT-poort op zat. Na deze geïnstalleerd te hebben gaf Win XP aan dat hij de printer in kwestie gevonden had. Dus heb ik de driver software geïnstalleerd via de hardware-wizzard van XP. Alles verliep goed, zo dacht ik. Totdat de installatie ongeveer was afgerond. Toen kreeg ik de foutmelding dat de poort waarop de printer was aangesloten niet kon worden gevonden. Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt.

Groeten René

Rene_P zei:
Hey,

Ik heb 'n probleem met mijn printer. Eigenlijk ligt het probleem niet bij de printer, want deze werkt correct. Maar het probleem ligt in princiepe bij mijn moederbord. De oorspronkelijke LPT-poort is stuk. Daarom heb ik een PCI-kaart gekocht waar een LPT-poort op zat. Na deze geïnstalleerd te hebben gaf Win XP aan dat hij de printer in kwestie gevonden had. Dus heb ik de driver software geïnstalleerd via de hardware-wizzard van XP. Alles verliep goed, zo dacht ik. Totdat de installatie ongeveer was afgerond. Toen kreeg ik de foutmelding dat de poort waarop de printer was aangesloten niet kon worden gevonden. Hoe kan ik dit verhelpen? Alvast bedankt.

Groeten René

Nu heb ik eigelijk niet meteen een oplossing voor je
maar eigelijk een vraag/opmerking waarom heb je geen printbox gekocht ?
het voordeel is dat je een netwerk printer kan maken van je printer.
dit scheelt een boel hoofdpijn.

Zit er op die printer geen poort voor een usb kabel? Dan hoef je alleen maar een usb kabel te kopen en dan ben je ook klaar.

Neeh, het is nog een wat oudere printer, en deze heeft dus nog geen USB aansluiting helaas. Bij de winkel werd mij trouwens geadviseerd om zo'n PCI-kaart te kopen.

Moet ik misschien in mijn BIOS nog het een en ander veranderen ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan