HP Deskjet 895cxi met Win10 (64-bit)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht helpt deze link van hp je wel verder

Een al heel lang veel gebruikte site is Driverguide: http://www.driverguide.com
Wanneer je zoekt op printer en driver, dan kom je op te veel sites met bijbedoelingen die geen driver te bieden hebben en de bestanden die je daar download die doen meestal helemaal niets.

Ik heb deze Windows versie niet maar ik heb wel eens apparaten werkende gekregen door de compatibiliteit modus te gebruiken. Je klikt dan met rechts op het uitvoerbare bestand en gaat dan naar compatibiliteit. Daar selecteer je de Windows versie die wel werkt. Meestal installeer ik twee Windows versies, eerst de oudere, zodat ik nog alle printers en scanners kan aansluiten.

Wachten op drivers van HP heeft denk ik weinig zin. Er zijn al heel wat apparaten door hun verweesd.

Klopt. Deze printer is al meer dan 10 jaar oud. Hp ondersteund deze niet meer. In de link die ik gaf zit een instalwizard voor een algemene driver.

Hoe heb je deze weer werkend gekregen, is ook interessant voor de medegebruikers.

Oeps, geen idee, meer eigenlijk, heb veel van jullie opties geprobeerd en weet niet meer welke uiteindelijk de doorslag gaf... :(

Google heeft een slechte dag.
Ik ben blij dat je er nu uit bent. Graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan