Hp Deskjet 930c

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Voor de printer HP Deskjet 930C gebruik ik het lettertype Arial met als tekengrootte 12. Als ik een tekst wil afdrukken is het resultaat veel kleiner dan ik normaal gewend ben. Ik heb via de internetsite van HP de drivers opgevraagd en deze ook geinstalleerd. Maar dat heeft niets opgeleverd. De afgedrukte tekst blijft veel te klein. Wat kan hier de oorzaak zijn?

Vanuit welk document print u?
Hoe groot is daar het lettertype?

Het programma Microsoft Word 2003 wordt gebruikt en daarin is het lettertype Arial met 12 als grootte.

Vanuit dat doc wordt het lettertype kleiner geprint?
Is dat altijd zo geweest of alleen nu?
Heb je soms het doc verkleind om alles op bepaalde bladzijden te krijgen?

Deze PC is van bekenden van mij. Die hebben deze PC een paar maanden geleden gekocht. En het probleem met het af te drukken lettertype heeft altijd bestaan. Aan het document is niets veranderd. Het gaat om een normaal document niet om iets passend te krijgen.

Ga naar de eigenschappen van je printer, tablad geavanceerd en dan aanvinken geavanceerde functie gebruiken of zoiets.
Je kan ook de software eens verwijderen en opnieuw installeren.

In het configuratiescherm is bij eigenschappen van de printer niets bijzonders te zien. Alle instellingen lijken correct te zijn. Toen heb ik een uninstall van de printer uitgevoerd. De cd om de printer te installeren leverde de opmerking op dat de drivers op de cd niet bij Windows 2000 te installeren zijn. Op de PC komt Windows XP voor. Toen heb ik via de internetsite van HP drivers voor deze printer opgehaald en geinstalleerd. Nadat dit is uitgevoerd bleven de problemen met de afgedrukte lettergrootte bestaan. Ik snap er echt helemaal niets van. Weet er nog iemand een oplossing voor dit probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan