HP Deskjet 990Cxi professional series geeft geen afdruk

Status
Niet open voor verdere reacties.

noxel

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Berichten
72
beste mensen wie kan mij helpen?
ik heb een HP Deskjet 990Cxi professional series en hij geeft geen afdrukken meer, het lijkt allemaal super te werken maar er komt een blanco papiertje uit. de printer is 2 weken buiten gebruik geweest. er zit ook een infrarood poort op maar die reageerd ook niet meer.
dat de cardriches leeg zijn lijkt me sterk want de zwarte is nog niet zo lang gelede vervangen en dat ze precies tegelijk leeg zijn lijkt me ook sterk en met de kleuren zijn ze ook niet allemaal tegelijk leeg. ik heb zelf wat gegoogled maar daar kwam i kuit bij uitdroging, dat zou verholpen kunne worden door de printerkop op een schaaltje warm water te leggen, heb ik gedaan maar t helpt nog steeds niet

ik hoop dat iemand raad weet

vriendelijke groet maarten :thumb:
 
beste mensen, ik heb de handleiding even bekeken en er stond in dat de cardriches niet langer als een half uur buiten de printer mogen, ik heb ze uit de printer gehaald en ze liggen nu al een aantal dagen buiten de printer , ik sluit nu deze vraag en ik ga eerst even nieuwe cardriches kopen, als het dan nogf niet werkt dan horen jullie het nog van mij.

vriendelijke groet maarten.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan