HP Deskjet F2180 Scanprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerteun

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Hallo,

Wij hebben pas onze computer opnieuw laten installeren omdat er teveel Spyware op stond. Nu hebben wij onze HP Deskjet F2180 geinstalleerd, Maar als je iets wil scannen moet je de Software van het scanapparaat steeds onieuw installeren. Weet iemand hier een oplossing voor?!?!

Hoi,

Als er niemand op je onderwerp reageert, mag je na een paar dagen het topic kicken (dat wil zeggen er zelf op reageren zodat het weer bovenaan in de lijst met onderwerpen komt).

Spijtig dat niemand je heeft geholpen destijds, maar met beginnen roepen los je niets op. Dit is een gratis forum en wij worden dus niet betaald om kwade bezoekers nog vriendelijk verder te helpen. Ik ga die reactie dus overlezen en proberen je verder te helpen, als dat oke is voor jou.

Ik veronderstel dat je niets aan de versie van je besturingssysteem hebt veranderd. Zou het kunnen dat je systeem door het herinstalleren van - ik veronderstel even - Windows XP een service pack mist en daardoor last heeft met de installatie van de scansoftware?

Mijn vraag is dus, moest je Windows XP hebben, staan alle "service packs" erop die er moeten opstaan? Heb je ook al eens gekeken op het internet of er nieuwere drivers voor je apparaat zijn?

Wat je dus kunt doen:
  • Via deze pagina kun je de drivers voor je all-in-one printer/scanner downloaden. Hiervoor moet je even aangeven welk besturingssyteem je gebruikt en de stapjes volgen.
  • Via deze pagina kun je een diagnostische tool downloaden die voor jou kan detecteren wat er fout gaat binnen je systeem.
  • Maar dus zeker eens controleren of je systeem zelf up-to-date is. Dit kan gemakkelijk door Windows Update te starten via je systeem.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook niet boos hoor, ik vind het alleen maar jammer dat er niemand op gereageerd heeft.

Ja, alles gaat wel goed, we hebben een nieuwe pc en daarop werkt hij prima. Nog nieuwe inktpatroontjes en klaar is kees!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan