HP Deskjet f4210 wel scannen, niet afdrukken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Airre
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Airre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2010
hallo iedereen,

ik heb een all-in-one printer(usb) geïnstalleerd op mijn laptop. Als ik een document wil afdrukken geeft het programma van HP aan dat afdrukken wordt gestart. Toch reageert mijn printer niet. In mijn afdruktaken blijft mijn document niet in wachtrij staan.

Nog een opmerking, om een document te scannen van mijn printer naar mijn PC heb ik echter geen problemen. Wie kan me helpen. Ligt het eerder aan mijn PC (usb uitgang)?

Goede driver geïnstalleerd? Scant de computer hem als all in one printer of alleen als scanner? Printer wel geselecteerd?

Hoe kan ik controlen of mijn laptop mijn printer als all-in-one printer selecteert of als scanner?.
In het HP programma worden zelfs de inktniveaus juist aangegeven.

Hoe kan ik controlen of mijn laptop mijn printer als all-in-one printer selecteert of als scanner?.
In het HP programma worden zelfs de inktniveaus juist aangegeven.

Dan kan het daaraan niet liggen. Kan je vanaf dat HP-programma wel printen?

nee, ik kan vanuit het HP-programma ook niet printen. Bijvoorbeeld als ik klik op de optie testpagina afdrukken, komt er een pop-up vermelding van HP met de boodschap "bezig met afdrukken" , toch geen enkele reactie van mijn printer

Blijkbaar kan ik wel de opdracht geven in het HP programma om printcartridges uit te lijnen dan maakt hij degelijk een afdruk . Maar voor de rest wil niets anders werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan