hp driver voor printserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
ik heb een router met printserver gekocht
als ik de printer wil configureren vragen ze een print driver
maar op de cd staan er hopen drivers (het is een all in one)
welke driver heb ik nu nodig weet dat iemand

dus wat ik wil weten is welke driver ik juist moet aanvinken
dus geen link naar hp want cd heb ik hier liggen

het gaat hier over een hp psc 1350

Als het een All-in-one is staan er waarschijnlijk ook drivers op voor de scanner/fax/kopierapparaat/enz?

Je moet de gene hebben voor de print, Maar dat had je vast al wel door.
Mischien als je de namen van de drivers hier plaats kunnen wij de goede er uit zoeken

in de map drivers staan er 2 drivers die gingen ook niet zullen er van scannen ,of kopieeroptie zijn

Bijlagen

• Snap1.jpg
    Snap1.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 24
dat is denk ik ... aan de knikker

dat kreeg ik als antwoord van hp nederland

Bedankt voor uw reactie. in uw email geeft u aan dat u de printer wil gebruiken via een router. De printer die u eerder aangesloten had, de HP Deskjet 930c, maakt gebruik van het PCL protocol (de taal waarmee de printer communiceert). Dit protocol word als standaard gezien, vandaar dat de printerserver in de router dit ondersteund. De PSC 1350 maakt echter gebruik van een nieuwer protocol, het zogenaamde LIDIL protocol. Met een router die dit protocol niet ondersteund is het niet mogelijk om deze te gebruiken. Daar het LIDIL protocol door maar weinig printers gebruikt word zijn er geen routers die dit ondersteunen omdat PCL nog altijd de hoofdmoot voert op dit gebied. Het is dan ook niet mogelijk de printer op deze manier te gebruiken.

zelf had ik nog nooit van lidil protocol gehoord

ga effe zoeken misschien is er een achterpoortje

het betreft deze router http://www.routershop.nl/products/m...-wireless-maxg-adsl2-modem-router-annex-a.htm

heb mij een andere printer gekocht een epson en dat werkt prima
dochter moest toch nieuwe printer hebben zo heb ik opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan