HP Drivers gezocht voor SN CZC330C2V

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
HP Drivers gezocht voorhp desktop SN CZC3330C2V sorry mis in de titel
Productcode DC061A#AK6

voor vista of evntueel win7 32

De netwerk ingang werkt niet zodus ik denk dat het probleem is
Probeerde met Driver detective updates vd drivers te vinden maar geen succes
Ik heb internet kunnen gebruiken via een usblan wifi adaptaper-geleend-
Maar ik wel op het internet via mijn pc uitgang met kabel dus ???
vele dank en prettige zondag

Laatst bewerkt:
Productnummer is niet herkend. Kijk hier voor waar de juiste te vinden.

Kan ook een typefout van je zijn, bijvoorbeeld een o (=ooh) vervangen door een 0 (=nul) of omgekeerd etc.

In het algemeen heeft Windowsfaq gelijk: Kijk op de website van HP voor drivers of als die niet te vinden zijn voor Vista/W7, zoek dan op de technische specificaties, zodat je alternatieve Vista/W7 drivers elders kunt gaan downloaden.

Tijs.

:) Hoezoo probeer je nie met '' Driver genius pro. '' automatisch een en juiste driver te vinden ?? kan echt niet missen ...:D :thumb:

frankdubbe , zoek eens op de HP support op model , bijvoorbeeld HP Pavillion . Dan krijg je alle Pavillion series te zien. Wel zoeken op jouw model , ik geef pavillion maar als voorbeeldje.

Laatst bewerkt:
Het enige vermeld is Hewlett compaq

PENTIUM 4 INSIDE

Op de voeding staat vermeld PDP123P

Bij het zoeken Productcode DC061A#AK6 kom ik andere recente modellen tegen

Laatst bewerkt:
Daarvoor moet je geen extra software installeren. In het BIOS kun je ergens instellen dat bij het aanzetten van de computer het serienummer van je moederbord onderaan verschijnt.
Als het serienummer verschijnt druk je op de Pause/Break toets en kun je het serienummer van je moederbord noteren. Als je terug de Pause/Break toets indrukt start de computer verder op.

1289671500_137704591_1-Fotok--HP-Compaq-Pentium-4-DX6100M-Szamitogep-1289671500.jpg

het zou om een oud model gaan in die trend HP Compaq Pentium 4 DX6100M

Zou dus deze kunnen zijn.

Waarom denk je dat je hier Vista of W7 op zou willen draaien? De pc is hier (m.i.) helemaal niet geschikt voor:
a. te trage processor
b. te weinig intern geheugen en nog traag ook
c. magere grafische chip

Maar goed, er zit een Intel 82801EB ICH6 chipset op. Zover ik kan zien wordt die standaard door Vista ondersteund (geen nieuwe drivers bij Intel te vinden). Hetzelfde geldt voor de grafische chip.
Het wordt dus zinvol te vermelden welk onderdeel je nu eigenlijk mist in de hardware-ondersteuning.

De bedrade netwerkkaart zou een Broadcom BCM5751 Ethernet Controller moeten zijn (zie deze link, pagina 2-25).
Vista 32-bits driver daarvan: hier

Succes,

Tijs.

Maar ik wel op het internet via mijn pc uitgang met kabel dus ???

Als ik het goed begrijp wil je bekabeld op het internet gaan en dat lukt niet. Controleer eens of de netwerkadaptar soms niet uitgeschakeld staat.

ik ga nu xp instaleren, maar idd ik wil bekabeld op het internet met deze pc maar denk dat het netwerk onderdeeltje stuk is want het komt ook niet in de lijst voor bij apparaat beheer

Mijn volgende optie was een Netwerk kaartje amdtek AN983B -kheb daar een ander topic over begonnen, want die drivers vind ik al evenmin

De Pc levert verder geen problemen op alleen vind ik geen manier om op het net te geraken

Kan ook zijn dat de bedrade netwerkcomponent op het moederbord in de BIOS is uitgeschakeld (!) Dan zie je 'm ook niet terug in Apparaatbeheer, want is dan volledig uitgeschakeld.

Driver admtek AN983: hier.
Uitpakken en de driver daarna installeren die in de 32bit submap staat, via Apparaatbeheer.

Verder succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
frankdubbe, als hij niet in apparaatbeheer voorkomt is hij uitgeschakeld of defect. Normaal zie je daar ook een klein lichtje branden. Als je de kabel aansluit op de netwerkkaart , welk kleur heeft het lichtje.
Andere suggestie. Een Lan card is helemaal niet duur. Desnoods kan je altijd een Lan card op het moederbord inpluggen.
Voor het inpluggen eerst drivers installeren , moest je deze keuze maken.

Een Lan card ziet er zo uit.

http://www.lanshop.co.uk/productcategorydetail.aspx?CategoryID=54923

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan