HP DV7-1070 Ventilator

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietweetniet

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2005
Een vriend van me heeft laatst ook een HP laptop gekocht en die werkt perfect. Het viel me ook vooral op hoe stil hij was.. want de ven van mn thuispc maakt best wel een (blaas) geluid. Deze laptop produceerde haast geen geluid. Nu heb ik zelf ook een HP laptop gekocht van de nieuwste serie (dv7 en die van hem is van de vorige serie).
Het is een topding, maar het enige minpuntje is dat deze wel geluid maakt. Niet abnormaal hard ofzo, maar toch een tikkeltje storend. En nu is mijn vraag; is dat normaal?
Komt het miischien doordat dit een 17inch is en die ander een 15? of omdat deze procesor iets sneller is?

Ik vind het in ieder geval wel zonde. Vooral omdat ik een condensator microfoon gebruik om geluid op te nemen en dan hoor je de hele tijd die zoem er door heen.

Ik heb zelf ook sinds kort zo'n HP dv7-1070... en hij bevalt prima.

Nu zit er in die machine een goede grafische kaart... een GeForce 9600M GT (dus geen mobility set) en die kaart produceert nog al wat warmte. Vandaar dat extra koeling nodig is. Als je bevoorbeeld een 3D spel speelt hoor je dan ook dat er na een tijdje nog sterker gekoeld wordt (voel dan maar eens links achter je notebook... dat kan behoorlijk warm worden).

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan