HP DVB-T TV Tuner doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

audiotrash

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2005
ik heb sinds enkele dagen een nieuwe laptop, nl een HP HDX 18 1390 premium.
Hierin zit een tv tuner (HP DVB-T TV Tuner, volgens taakbeheer geen verdere info ). Deze heeft heel even gewerkt totdat vista zijn updates allemaal voltooide. Hierna gaven de programma's (hp mediasmart tv en windows media centre) aan dat ze geen tv tuner hardware meer vonden. Ik heb de driver al proberen opnieuw te installeren en heb ook al de dingen op deze site geprobeerd. ( http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=us&docname=c01187871&lang=en ) maar het wil niet baten... in taakbeheer staat de tuner in de lijst en is hij normaal fatsoenlijk geinstalleerd..
Heeft iemand nog suggesties wat ik eventueel nog zou kunnen doen?? het is een splinternieuwe laptop. Dus is wel raar dat hij nu al laat afweten...

Alvast bedankt !! :)

Heeft u al geprobeerd om in apparaadbeheer-eigenschappen-tabblad stuurprogramma te kiezen voor vorig stuurprogramma !
Met een beetje geluk is deze opgeslagen.
Heeft u ook geen driver dvd of een partitie op de computer met hierop de orginele drivers?

neen, ik kan "vorige stuurprogramma" niet aanvinken. Ik heb ook al via de recovery manager geprobeerd de originele driver opnieuw te installeren. Hij installeert dat dan ook daadwerkelijk. Maar in feite gebeurt er niks. De tuner wordt nog altijd niet gevonden door de programma's.

ok ik heb het zelf gevonden... Ik heb op de site van HP een update gevonden van media smart tv zelf. Nu kan ik al zenders kijken die op antenne staan. maar als ik mijn coax cable aansluit van de analoge tv... dan vind die weer niks..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan