HP DVD-RAM GH60L ATA Device kan geen enkele driver vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Beste HM ers.

Sinds 24 december 2010 heb ik een HP G5220NL gekocht hij is nu volop in gebruik het is een goeie pc. Op de DVD CD speler na dan het is al de tweede keer dat hij geen schijfjes meer leest. Het is ook zo als je een cd/dvd game erin doet dan hoor je hem normaal eerst zacht draaien en dan heel hard dat is normaal. Maar nu blijft hij zacht draaien en er staat een vraagteken bij de DVD/CD Speler. Ik heb al meerdere malen systeemherstel gedaan maar als ik dat doe dan doet hij het voor één dag. Ik heb echt geen flauw benul wat ik er aan moet doen ik heb heel het internet afgestruind naar drivers voor dit apparaat maar ik kon nergens wat vinden. Noch op de HP site!

Hebben jullie nog wat in petto om dit apparaat weer werkend te maken/krijgen?

Alvast Bedankt,

Harmen015

Gezien je nog in de garantie zit, zou ik eerst de winkel/fabrikant aanspreken.

:shocked: snelle reactie.

Ik zal het vragen aan HP binnenkort horen jullie meer.

Thanks voor reactie.

Nog geen jaar oud en dan al niet werken, is in mijn ogen garantie werk.

Hij doet het weer het probleem was:

1. - Klik op Start en typ in de zoekbalk "regedit" in en druk enter;
- Klik op bestand en kies voor Exporteren;
- Geef een naam op en een plaats om deze op te slaan;
- Klik op opslaan.
Dit bestand kunnen we later eventueel gebruiken wanneer er iets mis zou gaan bij het werken in het register.

2. Klik op het +-teken voor volgende mappen, deze zullen nu openklappen. Doe dit totdat de volgende map helemaal open heeft staan en selecteer deze laatste map;

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

3. Zoek in het rechter gedeelte de sleutelnaam UpperFilters en selecteer deze door hier éénmaal op te klikken;
4. Klik op het menu Bewerken en kies voor Verwijderen. Klik nu op ja;
5. Zoek in het rechter gedeelte de sleutelnaam LowerFilters en selecteer deze;
6. Klik op het menu Bewerken en kies voor Verwijderen. Klik nu op ja;
7. Sluit regedit nu af en herstart de computer.
Het kan wel zo zijn dat één van de twee filters niet aanwezig is.

Groetjes, en bedankt,
Harmen015

Mooi dat het opgelost is.:)

Die uitleg staat al geruime tijd als sticky topic in deze sectie, wel is waar net even nagekeken en met een algemeen account terug gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan