HP EliteBook 8570w geschikt voor gaming? (delft laptop project)

Status
Niet open voor verdere reacties.

theis

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
hallo,

Ik kan via de TU Delft de HP EliteBook 8570w voor een zacht prijsje krijgen. Ik heb de laptop in de eerste plaats nodig voor mijn studie (Technische Informatica) maar ik zou er in principe ook graag op willen gamen.
De specificaties zijn hier te vinden, onder "high end model". Het ziet er allemaal naar mijn inzien goed uit, alleen bij de videokaart heb ik zo mijn vraagtekens. Volgens mij is dit een kaart die niet gemaakt is voor gaming maar ik weet daar vrij weinig over. Mensen met nuttig advies worden zeer gewaardeerd.

Thijs

Hoi,

Voor dagelijks gebruik zal hij wel voldoen maar gamen op patience na :p zal denk ik niet echt gaan lukken, en zelf niet echt gek van Hp maar dat kan persoonlijk zijn. Voor dat geld zou ik deze overwegen.

Laatst bewerkt:
Dat is vrij duidelijk, geen games op de hp dus. Hoe komt het eigenlijk dat er zo'n prijsverschil tussen de HP (normaal 2000 euro) en de asus (1000 euro) zit? zover ik kan zien zijn ze zo goed als identiek op de videokaart na.

Hoi,

Ja daar heb ik eigenlijk ook geen verklaring voor misschien dat de videokaart voor andere zaken beter is maar qua game benchmark niet echt.

ik heb van een vriend met dezelfde laptop gehoord dat hij guild wars 2 op high kan spelen. dus dan lijkt mij dat patience ook moet lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan