HP evo D-310 geheugen uitbreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1993

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
234
Goedenmiddag,

Ik heb als 2de pc een oude hp, de evo d-310 met 128mb geheugen. Ik wil er eigenlijk windows 7 op om de pc als muziek speler te gebruiken. Na enig zoekwerk kwam ik erachter dat het maximum geheugen 2 gb kan zijn, een stuk sneller.
https://www.geheugen-online.com/s11384p1-evo-d310-series.html
Op 2 fora heb ik gevonden dat mensen het geheugen uitgebreid hadden naar 1gb, en dat het duidelijk een stuk soepeler ging allemaal. Nu vroeg ik me af of er mensen hier zijn die ervaring hebben met deze pc en geheugen uitbreiding, en of 1gb of 2gb erbij veel uitmaakt met deze computer? en misschien zijn er ook mensen met ervaring met windows 7 op deze pc?

alvast bedankt!
mvg
Vincent
 
Goedenmiddag,

Ik heb als 2de pc een oude hp, de evo d-310 met 128mb geheugen. Ik wil er eigenlijk windows 7 op om de pc als muziek speler te gebruiken. Na enig zoekwerk kwam ik erachter dat het maximum geheugen 2 gb kan zijn, een stuk sneller.
https://www.geheugen-online.com/s11384p1-evo-d310-series.html
Op 2 fora heb ik gevonden dat mensen het geheugen uitgebreid hadden naar 1gb, en dat het duidelijk een stuk soepeler ging allemaal. Nu vroeg ik me af of er mensen hier zijn die ervaring hebben met deze pc en geheugen uitbreiding, en of 1gb of 2gb erbij veel uitmaakt met deze computer? en misschien zijn er ook mensen met ervaring met windows 7 op deze pc?

alvast bedankt!
mvg
Vincent

hallo de verschil is zeker veel ik (had) 2gb 1gb is kapot nu is me pc langzamer wat zijn je andere spec? van je pc
 
het zal zeker snelheids verschil geven in positieve zin. maar de rest is wel wat verouderd maar als muziek pc is ie goed genoeg.
 
1gb erbij gestoken, ik vind t de moeite waard, pc is een stuk sneller en Windows 7 werkt prima:)
misschien ga ik nog overwegen om er nog 1gb bij te zetten.

windows prestatie index geeft volgende resultaten:
processor (pentium 4 2ghz): 2,7
geheugen (1gb dus): 2,8
grafisch (intel extreme graphics): 1,9
hd (volgens mij 5200 rpm): 4,3

niet optimaal, maar het werkt genoeg voor een muziek pc;)

bedankt voor de hulp, zet deze op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan