hp f2180 printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Ik heb een nieuwe printer maar krijg de software er niet op niet van cd en ook niet van hp site krijg dit bericht : de volgende regels komen uit de unstallatie log bestanden
nou launching=x:\hp2 msio,1 exe - list aioproduct 1xxx-fx:\divins?? dat erro message reciveel:error 1933 de windows installer- service kan een of meerderen beschermde windows bestanden niet bij werken x:\scan.msi failed with return code 1603 msunstall[] failed with 1630for msi scan exitcode 1630 heb mijn virusscan ook uit gezet maar het gaat niet heb het wel 20 keer geprobeerd kan iemand mij helpen al vast bedankt

Ben je wel ingelogd met een administrator account. Het lijkt er in eerste instantie op de je niet voldoende rechten hebt om software te installeren.

dat houdt in dat de administrator van de desbetreffende computer bent. Wat je veel ziet is namelijk dat een pc meerdere gebruikers heeft waarvan er maar 1 daadwerkelijk software mag/kan installeren.

ja dat klopt maar andersging dat altijd wel en ik heb het nu toevallig ook op de admin. gebruiker gedaan maar daar gaat het ook niet ook niet met cd en hp site steeds blijft hij halver wegen steken

Oke, dat is wel wat vreemd. Lijkt er een beetje op alsof je register wat problemen heeft, of er moet iemand zo grappig geweest zijn om de rechten op bepaalde delen van je hardeschijf aan te passen.

Weet ik zo niet een oplossing op. Je zou wel even kunnen kijken in je logboek wat deze erover zegt, en vervolgens die informatie hier in dit forum bericht plaatsen. je hebt namelijk sites als eventid.net die jou foutmelding misschien goed kunnen uitleggen.

zou her misschien ook kunnen omdat ik er nog een scanner op het zitten (pc)
miscchien dat die tegen werkt?

het probleem is opgelost ben om een andere printer geweest canon en heb daar geeb probleem mee maar bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan