HP F2180 SmartWebPrinting.msi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrik200

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Geachte helpers,

Ik krijg bij iedere actie onder een account met beperkte rechten de melding:
Kan geen installatiepakket vinden voor produkt HP Smart Web Printing .....
SmartWebPrinting.msi

Onder de beheerders account heb ik hier geen last van! Hoe kan dit

Hendrik

Probleem:
Mijn nieuwe HP printer software bevat Web HP Smart Printing.
In accounts van XP met beperte gebruiksrechten komt aan het begin van ie7 en bij het openen van webpagina's en bij het openen van mappen het bericht: "Voor het HP product HP Smart Printing Web is geen installatie pakket. Herhaal de installatie en het gebruik van een geldig kopie van het installatie pakket SmartWebPrinting.mis".

Oplossing: De fout treedt meestal wanneer de betrokken gebruiker account heeft geen administratieve privileges.
De volgende stappen moeten helpen:
1. Meld je aan op je PC met een beheerdersaccount. Geef de user account waar de fout zich voordoet, tijdelijk beheerdersrechten.
2. Meld u nu aan voor deze account en surf naar de HP "Ondersteuning en Drivers' website. Scroll helemaal naar boven en tik in het zoekvak smart web printen. De eerste zoekresultaat is de populaire downloaden. Klik op deze link en download het bestand.
of gebruik:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...-4&lc=en&cc=nl&dlc=nl&product=3551212&lang=nl

3. Installeer de software en herstart de PC. Aanmelden opnieuw met de "juiste" administrator-account en ga over tot intrekking van de user account met beheerdersrechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan