HP F370 cartrigde 56?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yola
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yola

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Ik heb al een jaartje een HP F370. Geen problemen gehad, totdat het zwarte inktpatroon overlaatst leeg was. Ik ben dan op zoek gegaan naar een goedkopere variant van de nr 21 cartridge, helaas zonder succes.
Bij het kruidvat vond ik dan refills voor 21 en 56. Heb dan zo'n upgrade package gekocht die enkel voor de 56 was. Aangezien het eninge verschil tussen de 2 handelt over de inhoud, zag ik hier geen problemen in.
Nu wil mijn printer deze "upgrade" niet aanvaarden, ik krijg steeds de melding dat het niet de juiste cartridge is.
Ik heb al gegoogled en me suf gezocht naar een mogelijkheid om de printer deze cartridge toch te accepteren. Zonder succes.... :(

Heeft iemand een idee?

Thanx

Gebruik zelf de HP F380 en maakt ook gebruikt van een imitatie intpatroon. Deze werkt verder prima. Dit is een 23ml ipv de standaard 5ml dus dat moet inderdaad gewoon werken.

http://www.123inkt.nl/shop/page/downloads.html
Daar kun je een resetprogramma downloaden voor HP printer.

Veel printer werken tegenwordig met een chip. Deze wordt met een orginele inktpatroon gerest maar bij een imitatie niet. Met dit programma kun je de chip wel resetten en gaat het mogelijk wel werken.

Voor de F380 hoefde ik het programma niet te gebruiken. Maar het kan zijn dat de F370 dit nog wel nodig heeft.

Bedankt voor je reactie, ik heb de stapjes gevolgd die in dat document beschreven staan, maar zonder succes. :( De printer herkent de cartridge nog steeds niet. Iemand een ander idee?

Een vraagje: heb je de originele 21 nagevuld of heb je een zogenaamde "remanufactured"HP 56 erin gestoken ? De F370 accepteert echter GEEN 56/57, enkel de 21/22 patronen !!!

Bij navullen herkent de printer de navulling en werkt de weergave van het inktniveau niet meer. Bij de wat oudere printers kan je dit met wat afplakken van sommige contactjes op de printerpatronen in een bepaalde volgorde deze weer herstellen/resetten.

Bedankt voor je reactie, ik heb dan toch maar een andere cartridge gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan