HP g 85

• Onderwerp starter Onderwerp starter lbie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lbie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
Ik heb een HP all in one printer waarvan er niets meer op het display komt te staan waaraan kan dit liggen.
Er branden geen lampjes, en de scanner, printer noch fax doen het

Laatst bewerkt:
Geplaatst door lbie
Ik heb een HP all in one printer waarvan er niets meer op het display komt te staan waaraan kan dit liggen

Moeilijk van hieruit te beoordelen.

Lampje On brand nog?
Kan je ook nog iets scannen ed... via het software prog?

Hi Ibie, gelieve op antwoorden niet te reageren via e-mail, maar wel op het forum. Daar dient het tenslotte voor. Anderen kunnen ook nog helpen. Wat betreft je officejet, die is wel uit handel genomen.Dus echt technical support? behalve de drivers. Ik zou toch op de site van HP, even de drivers downloaden, en installeren. Wel eerst de officejet verwijderen, en dan terug installeren.

Als het goed is heeft die G85 een externe voeding met op het stekkertje dat achter in de printer moet een groene LED.

Heb je al gecheckt of deze brandt?
Zo ja, dan is de voeding ok en is er een grote kans dat het systemboard defect is.
Zo niet, dan is de voeding defect.

Deze All in One moet zelfstandig kunnen werken, dus zonder computer aangesloten en is daarom niet afhankelijk van drivers om aan te kunnen schakelen.

En helaas, wanneer het system board defect is, is het tevens einde printer, daar dit onderdeel niet leverbaar is...www.blablah.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
g 85`

Ik heb de kabel achter het display opnieuw aangesloten deze werkt nu. Ook de melding scanner defect is opgelost. Momenteel probeer de drivers zoals, hpfdj95X.gpd, hpjd97X.gpd, hpfdj200.hlp, hpfnam50.gpd, hpojg85.gpd, srbg.icm, stdnames.gpd en hpfud50.dll ergens vandaag te krijgen deze zijn voor het software matige, dus wie ze heeft kan me helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan