MrMvandoorn
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2010
Hallo allemaal. Ik zit met een groot probleem.
Ik heb nu ongeveer een jaar een HP G61-420ED laptop. Deze was uitgerust met de helderheid buttons op FN+F7 en FN+F8. Ik heb nooit andere drivers e.d. geïnstalleerd, maar sinds kort gaat mijn helderheid niet meer harder/hoger/helderder of zachter/lager/donkerder.
Nu heb ik HP geraadpleegd en hun conclusie is: Doordat uw laptop niet meer in de garantie valt kunnen wij u geen support via telefoon of mail aanbieden. We kunnen u alleen de probleemoplossing toesturen.
Nou, de probleemoplossing deed ook niets. Drivers opnieuw geinstalleerd:
Ze bevolen aan om de volgende dingen te installeren/overschrijven:
WinFlash programma voor HP Notebook systeem-BIOS (voor Notebooks met Intel-processoren) Versie F.23
Driver voor de Mobile Intel 4 serie Express chipsetfamilie Versie 8.15.10.1883 A
Intel Chipset Installation Utility for ICH9 for Microsoft Windows 7 Versie 9.1.1.1019 A
Alles dus gedownload en geinstalleerd, maar nog werkt het niet. Tevens komt er in de configuratiescherm bij Display/beeldscherm geen optie "Change Brightness" of "Helderheid aanpassen".
Dit is nergens te vinden.
Algemenen informatie:
Windows 7 Home Premium 64-bit (Met originele licentie) service pack 1
150GB HDD
4GB Ramgeheugen.
Intel(R) Core(TM)2 duo CPU T6600 @ 2.20GHz 2.20GHz
Classificatie: 3,4
Beeldschermadapter: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Stuurprogrammaversie: 8.15.10.1883
Computer: ACPI x64-based PC
Stuurprogrammaversie: 6.1.7600.16385
Als je nog wat informatie nodig hebt, geef een gil, dan plaats ik dat z.s.m.!
Wie heeft voor mij de oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt,
Mike
Ik heb nu ongeveer een jaar een HP G61-420ED laptop. Deze was uitgerust met de helderheid buttons op FN+F7 en FN+F8. Ik heb nooit andere drivers e.d. geïnstalleerd, maar sinds kort gaat mijn helderheid niet meer harder/hoger/helderder of zachter/lager/donkerder.
Nu heb ik HP geraadpleegd en hun conclusie is: Doordat uw laptop niet meer in de garantie valt kunnen wij u geen support via telefoon of mail aanbieden. We kunnen u alleen de probleemoplossing toesturen.
Nou, de probleemoplossing deed ook niets. Drivers opnieuw geinstalleerd:
Ze bevolen aan om de volgende dingen te installeren/overschrijven:
WinFlash programma voor HP Notebook systeem-BIOS (voor Notebooks met Intel-processoren) Versie F.23
Driver voor de Mobile Intel 4 serie Express chipsetfamilie Versie 8.15.10.1883 A
Intel Chipset Installation Utility for ICH9 for Microsoft Windows 7 Versie 9.1.1.1019 A
Alles dus gedownload en geinstalleerd, maar nog werkt het niet. Tevens komt er in de configuratiescherm bij Display/beeldscherm geen optie "Change Brightness" of "Helderheid aanpassen".
Dit is nergens te vinden.
Algemenen informatie:
Windows 7 Home Premium 64-bit (Met originele licentie) service pack 1
150GB HDD
4GB Ramgeheugen.
Intel(R) Core(TM)2 duo CPU T6600 @ 2.20GHz 2.20GHz
Classificatie: 3,4
Beeldschermadapter: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Stuurprogrammaversie: 8.15.10.1883
Computer: ACPI x64-based PC
Stuurprogrammaversie: 6.1.7600.16385
Als je nog wat informatie nodig hebt, geef een gil, dan plaats ik dat z.s.m.!
Wie heeft voor mij de oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt,
Mike