HP G62-B60SD kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie3

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Hoi.
Ik zag deze voor €529 in het blaadje van it's.
Ik zocht een goedkope laptop met minimaal 4 GB geheugen en duel-core. Nu is mijn vraag, is dit wat voor mij. Ik heb een m9451nl desktop.
Kan deze ongeveer het zelfde qua games (bij mijn desktop zit een 9600GS)? Want ik wil deze vooral gebruiken voor als ik onderweg ben. Ik wil qua games er vooral de Sims 3 op spelen. Maar ook andere games. Voor de rest gewoon de gebruikelijke dingen (MSN, Youtube etc). Zijn er voor deze prijs ook betere alternatieve? Groeten Linkie3.

Is te veel Engelse tekst voor mij.
Maar is deze videokaart niet geschikt voor de Sims 3 en dergelijke?
Ik ga er niet elke dag intensief op spelen, maar af en toe een spelletje moet toch lukken? Aangezien er een losse videokaart inzit.

als je naar beneden scrolled zie je welke spellen je met de videokaart kunt spelen,
low staat voor lage settings med voor....
en daar achter staat met hoeveel fps (frames per seconde) hij dat kan doen.
met 30 of meer is het te doen (aangegeven door een groene kleur ook)
ik vind zelf dat een spel ook te spelen valt met 20 maar voor goed resultaat is 30 nodig;)

Sims 3 (2009)
low: 124 fps
med.: 28.5 fps
high: 12.2 fps

Laatst bewerkt:
Maar is er veel verschil met de 9600 GS die ik in mijn desktop heb zitten? En over de processor van deze laptop, heeft deze virtualisatie techniek (voor xp modus)?

Ik zie ook laptops van 3GB (en waarschijnlijk geen 64bit).
Maakt dit veel uit? En is deze videokaart veel verschil met on board kaarten (die zitten bij de meeste laptops van deze prijsklasse).

Laatst bewerkt:
Acer Aspire 5742G-373G32MN.
Deze hadden ze bij bol.com
Heeft dezelfde videokaart.
Een i3 processor 2.4 ghz.
Heeft alleen maar 3 GB geheugen en minder grote hardschijf (maakt me niets uit).
Nu de vraag wat kan ik beter doen? Voor een betere processor gaan of voor meer werkgeheugen?

Of kan ik beter meteen naar deze gaan?
ALTERNATE 15P31 Basis i3-370m.
Groeten Linkie3.

Zit alleen geen besturingssysteem bij.
Ik kan wel aan een windows 7 komen.
Maar zitten er ook de drivers bij de laptop?
Of zijn die ergens te vinden?
Alternate is toch het zelfde als BTO?
Groeten Linkie3.

Maar dat zijn volgens mij drivers van alle laptops door elkaar.
Hoe weet ik welke drivers ik straks nodig heb?

Weet alleen niet waar alles voor dient.
Als ik hem heb, gewoon alle drivers voor deze laptop installeren?

Laatst bewerkt:
Drivers zijn vaak te downloaden vanaf de site van het laptopmerk en anders gewoon via de sites van de leveranciers van de onderdelen in je laptop.

Dat hoef je geen 2 keer te zeggen.
En ik heb de laptop al besteld.
Maar als ik bij de drivers voor mijn laptop kijk.
Dan staat er bijvoorbeeld LIB of INFUPDATE etc. Dingen als Bluetooth of Touchpad begrijp ik natuurlijk wel weer. Dus dan gewoon alles installeren? Groeten Linkie3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan