Hallo,
Morgen ga ik een laptop kopen, dit moet voor mijn studie voor aankomend school jaar. Ik heb alleen helemaal geen verstand van computers, dat is de reden dat ik het jullie ga vragen.
Mijn budget is 550 euro (max).
Systeem eisen zijn:
- liefst 4 gb werkgeheugen
- minimaal 250 gb Opslaggeheugen (maar minder dan dat zie je bijna niet)
- 13 of 15 inch scherm.
- Stevige behuizing
Ik ga er geen spellen op spelen. Het enige is tekstverwerken, Itunes met vrij veel muziek (30 GB) en internetten/ mailen. Hou er wel van als de computer een beetje opschiet!
Nu zijn er ook nog heel veel verschillen in de processors etc. Zo zie ik soms 4 gb DDR3 geheugen, wat houd DDR in? Heb al veel gezocht op internet maar heb nog niets gevonden.
Nu hoor ik dat ik geen packerd bell moet kopen, Toshiba is goed (zelf slechte ervaring mee, dus dat liever niet). Acer hoor ik ook veel verschillende dingen over.
Naja, in ieder geval. Mijn oog is gevallen op de HP G62-A13SD.
Specs:
* processor: AMD Athlon II dual-core P320
* geheugen: 4GB ( 2x2 GB )
* harddisk 320GB opslagcapaciteit
* super multi DVD RW DL lightscribe
* ATI Radeon HD4250 grafische kaart
* Tot 2046 MB videogeheugen beschikbaar
* 3x USB , HDMI en 802.11b/g/n Wlan
* Windows 7 home premium
* 15,6" high-definition brightview scherm
* 5-in-1 cardreader en webcam
Lijkt me erg goed, qua wat ik er mee wil. Deze staat bij It's voor 549 euro. dus nog net binnen mijn budget. Hebben jullie nog goede alternatieven, of hebben mensen deze laptop?
Alvast bedankt.
Groeten,
Aron.
Morgen ga ik een laptop kopen, dit moet voor mijn studie voor aankomend school jaar. Ik heb alleen helemaal geen verstand van computers, dat is de reden dat ik het jullie ga vragen.
Mijn budget is 550 euro (max).
Systeem eisen zijn:
- liefst 4 gb werkgeheugen
- minimaal 250 gb Opslaggeheugen (maar minder dan dat zie je bijna niet)
- 13 of 15 inch scherm.
- Stevige behuizing
Ik ga er geen spellen op spelen. Het enige is tekstverwerken, Itunes met vrij veel muziek (30 GB) en internetten/ mailen. Hou er wel van als de computer een beetje opschiet!
Nu zijn er ook nog heel veel verschillen in de processors etc. Zo zie ik soms 4 gb DDR3 geheugen, wat houd DDR in? Heb al veel gezocht op internet maar heb nog niets gevonden.
Nu hoor ik dat ik geen packerd bell moet kopen, Toshiba is goed (zelf slechte ervaring mee, dus dat liever niet). Acer hoor ik ook veel verschillende dingen over.
Naja, in ieder geval. Mijn oog is gevallen op de HP G62-A13SD.
Specs:
* processor: AMD Athlon II dual-core P320
* geheugen: 4GB ( 2x2 GB )
* harddisk 320GB opslagcapaciteit
* super multi DVD RW DL lightscribe
* ATI Radeon HD4250 grafische kaart
* Tot 2046 MB videogeheugen beschikbaar
* 3x USB , HDMI en 802.11b/g/n Wlan
* Windows 7 home premium
* 15,6" high-definition brightview scherm
* 5-in-1 cardreader en webcam
Lijkt me erg goed, qua wat ik er mee wil. Deze staat bij It's voor 549 euro. dus nog net binnen mijn budget. Hebben jullie nog goede alternatieven, of hebben mensen deze laptop?
Alvast bedankt.
Groeten,
Aron.