HP G72 A10ED toetsenbord gaat na verloop van tijd steeds beroerder typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank51

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Berichten
48
Hallo,

Ik heb een HP G72 laptop, en daar ben ik op aan het werken, bijvoorbeeld briefje in word.

Maar wat is er aan de hand??

De eerste tien minuten kan ik normaal het toetsenbord gebruiken, echter na kwartier lijkt het wel of de toetsen steeds lastiger ingedrukt kunnen worden, en ook niet gelijk weet terug schieten...
Vooral de spatiebalk die hapert helemaal na dat kwartier en komt helemaal niet meer terug in de goede stand.
Na tijdje laptop uit gezet te hebben, werkt toetsenbord weer prima!!! om vervolgens na een kwartier weer raar te gaan doen.

Er is geen frisdrank in gevallen!!!! zodat het allemaal zou kleven o.i.d.

Herkent iemand dit?

dank voor de moeite
 
Weet niemand hoe dit komt?? Is dit een bekend probleem??

Het is inderdaad een drama het toetsenbord.

Maar als laptop uitstaat kan je de toetsen normaal indrukken, beetje soft-touch achtig, maar zodra laptop warm is moet je echt heel hard drukken en hoor je harde klik, en komt de letter/spatie soms ook niet door.

Is dit een bekend probleem??
 
Probeer mee te denken. Heb je die laptop uitgeleend soms dat iemand anders vloeistof heeft laten vallen.?? En jou dat niet verteld heeft. En als er wel geknoeid is en het wordt warm dan kan het zijn dat er zoetstof in zit. Zoetstof heeft een soort kristalletjes, suikers.

Doe maar suiker in de thee. Oplossen in warm water gaat super snel. Koud water niet. Dit is wat ik ervan af weet. Ben geen kenner he in zoetstoffen o.i.d., probeer gewoon logisch te denken. Loop even een winkel binnen. Die kunnen je zo vertellen wat er aan de hand is. Vraag wat het kost he. En die weten ook wel te vertellen over de SPECS.
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Dit :

"De eerste tien minuten kan ik normaal het toetsenbord gebruiken, echter na kwartier lijkt het wel of de toetsen steeds lastiger ingedrukt kunnen worden, en ook niet gelijk weet terug schieten..."

Doet mij toch vermoeden dat er "iets" is ingekomen wat niet hoort ..... (Koud normaal werken , en bij opwarming niet)

Zelf een nieuw keyboard monteren is een goedkope mogelijkheid ... hier te koop:

Let wel of de keyboardlayout korrekt is alvorens aan te schaffen.

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...573.m570.l1313&_nkw=HP+G72+keyboard+&_sacat=0

Hoe vervangen :

https://www.youtube.com/watch?v=9Kg-bMaiIo8

Dit :

"Er is geen frisdrank in gevallen!!!! zodat het allemaal zou kleven o.i.d."

Zul je zien na demontage van het keyboard (meestal zijn er dan onderaan visuele sporen te zien)

Peter
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de reacties,

Ik heb aan de eigenaresse gevraagd of zij weet of er frisdrank in is gevallen door haar zoon bijvoorbeeld, maar niet dat zij weet.
Lastig dus.

Zal laptop installeren en retour geven, kan / ga zelf geen toetsenbord vervangen.
 
Volgens eigenaresse geen drank over laptop gevallen.

Ze wil nu extern toetsenbordje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan