HP iLO ook als gewone NIC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Hoi,

Ik heb hier een Proliant 310ML G4 staan met daarop een iLO poort (intergrated Lights Off) voor remote controll, daarvoor moet je allerlei lincenties hebben etc. en aangezien ik dat niet gebruik wil ik die poort veel liever als extra NIC gebruiken.
Kan dat?

Met vriendelijke groet,

RadicalGamer

Het is geen NIC dus kan het ook niet als NIC gebruikt worden.

Ik ben wel eens de optie tegen gekomen om hem op shared te zetten ergens in het iLO menu. Ik heb het nooit geprobeerd maar dat lijkt me wat je zoekt.

@PST: Oke, heb er even mee gerommeld, shared zorgt ervoor dat iLO op de eerste netwerk kaart werkt, in vrijwel elk geval de onboard, dit bespaard poorten op switches etc..
Het lijkt er inderdaad op dat iLO echt een totaal ander systeem is en behalve dezelfde poort als ethernet geen verdere gelijkenis heeft...
Wel jammer, de Smart Aray E200 neemt bijna alle ruimte in waardoor extra NICs erin steken lastig wordt...
Nouja, in ieder geval bedankt :thumb: ik kijk nog even verder op de handleiding van iLO of er een manier is om verkeer hoe dan ook via de iLO poort te leiden, als ik wat vind zal ik het posten.

Hierbij de vraag (voor nu) opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan