HP iPaq 2210 en Vista .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hoi,

Ik hád een Acer smartphone, maar die heb ik laten vallen.
Voordien een losse mobiel en een iPaq 2210.
Die gebruikte ik in hoofdzaak voor de synchronisatie met Outlook onder WinXP .... geen probleem.
Ik ben overigens altijd dik tevreden geweest met die iPaq en heb hem nu zo'n 8 jaar.

Er is echter een probleem:
Op de iPaq staat Microsoft Pocket PC versie 4.20.0 en hij synchroniseert met Oulook middels ActiveSync.
Ik werk nu echter met een laptop met Vista, die geen ActiveSync ondersteunt.
Het lukt me niet om de connectie/synchronisatie onder Vista voor elkaar te krijgen.

Vraag: is iemand bekend met dit probleem en heeft iemand daar een oplossing voor gevonden.

P.s.: ik heb deze vraag ook elders gesteld en krijg allemaal goedbedoelde suggesties en adviezen van mensen die niet op de hoogte zijn van de combi iPaq2210 <> Vista, dus daar zit ik niet op te wachten ......

Uit ervaring weet ik dat de iPaq inderdaad zwaar leunt op Activesync. Activesync is zoals je ook al aangeeft niet meer ondersteund vanaf Vista. Dus tenzij je zin hebt 'to boldly go where no man has gone before...', ben ik bang dat het beste advies nog gaat zijn om een nieuwe smartphone te kopen.

ik heb zelf ook een 2210 gehad met active sync op xp. Vista nooit gebruikt, maar wel W7. Ik kan mij alleen niet herinneren dat ik die combinatie W7 en de 2210 gebruikt heb. Welke foutmelding krijg je?

Hee Mr de Heugden ...

Ik krijg geen foutmelding ....
Maar onder Vista wordt gebruik gemaakt van het z.g. mobiliteitscentrum. En behalve de opslagruimte (SD-kaartje) op de iPaq gebeurt er verder niks.
Dus er is geen optie om met Outlook te synchroniseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan