hp ipaq 4700

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieke

Verenigingslid
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
486
Goedemorgen, ik heb al ruim 3 jaar tot volle tevredenheid een HP ipaq 4700. Hij is mijn agenda, mijn muziek en filmmaatje, mijn wegwijzertje, mijn kladblokje.. kortom ik gebruik hem best veel als ik werk... Het opladen van de batterij gaat of via USB ( synchronisatiekabel of cadle), via de autoaansteker, of gewoon via stoomnet met adapter.
Sinds gisteren heb ik echter een oplaad-probleem...hij laadt niet meer via stroomnet of via autoaansteker, alleen nog via usb. En dat is erg lastig. Ik heb al verschillende stekkers en adapters geprobeerd, zonder resultaat.
Een soft reset heeft niet geholpen... voor een hard reset deins ik nu nog even terug of ik moet bijna zeker weten dat het helpt.
De laatste keer dat ik via het stroomnet heb opgeladen is eind december 2007 geweest. In auto is het begin december geweest.
Wie weet de oplossing, raad? of heeft een suggestie? Ik heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt.. als de contactpunten kapot waren, zou ie ook niet kunnen synchroniseren of laden via USB..
bedankt voor meedenken :D
grst frieke
 
helpdesk hp

ik baal er steeds meer van... helpdesk noemen ze zich van hp.. nou echt niet hoor...
vreselijk.. wat ik ook probeer... mailen via web... programma ligt eruit, bellen naar klantendienst... krijg nummer waar ik niets mee kan... want mijn ipaq valt buiten de garantie.. dus dat moet via internet.. maar ik kom daar niet verder omdat mijn probleem niet genoemd staat en nergens iets in te vullen is.. zover de klantvriendelijkheid van hp dus als je apparaat niet nieuw meer is..
ik ben nu al dagen bezig met het zoeken naar een oplossing.. en ik weet het niet meer.. iemand van hier nog ideeen??:rolleyes:

grts
frieke
 
ik weet het.. denk ik..

het heeft me heel veel telefoontjes en tijd gekost.... maar het komt er eigenlijk op neer dat de connector is versleten:evil:.....logisch als je bedenkt dat ik in die ruim 3 jaar het ding dagelijks heb gebruikt en heb aangesloten op 12 volt en/of netspanning en/of usb.... die connector bestaat uit een aantal kleine plaatjes en tja.. dat wil best wel eens slijten...:rolleyes: neemt niet weg dat het vervelend zat is want het was geen goedkoop apparaatje.. maar ja ik heb er wel veel plezier van gehad.. dus... niet zeuren hè..
De oplossing viel uit een in twee opties..
Reparatie. Dat kon toch ook aardig in de papieren lopen.. er werden prijzen genoemd van 100 tot 200 euro .. ik heb ook iets gezien van 49 euro maar om de een of andere reden heb ik daar nog minder vertrouwen in..
En de 2de optie: een nieuwe pda... jaja.. nou dan eentje met geintergreerde telefoon... de ipaq hx4700 is uit de handel genomen, er zijn steeds minder onderdelen te verkrijgen en er zijn inmiddels nieuwere en betere systemen in de handel...
Ik ben nog aan het dubben, maar het zal denk ik wel een nieuwe worden.. welke??? een HCT p4350 vind ik wel mooi... en mijn ipaqje? ach dat zie ik wel weer... ik heb nog geen nieuwe immers.. eerst even sparen:D
 
hahahahhahahahahahahahhaha

:D:Dda na de winkel waar je pocket pc gekocht hebt duhhhhhhh
maar heb je geen aux battery

de 6 de plaatje www.hardwarezone.com/.../2004/1001/AuxBatt.jpg

heb je niet zo ding ik wel die moet je hebben :D
en zo niet kooper dan een dan ben je 100% verzekerd dat het doet :cool::):p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan