HP Ipaq h1915 uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj-martini

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
Ik heb een HP Ipaq 1915 en ik kan hem wel met het knopje op 'standby' zetten, maar niet echt uit. Als ik de batterij eruit trek krijg je een hard reset, en ben ik dus alles kwijt. Is er een mogelijkheid of (geheime :p ) knop om mijn pocket pc soft reset, gewoon uit te zetten zoals een normale pc. 1x in de 2 weken ofzo gaat hij vanzelf wel eens uit, en dan zie je echt het logo van HP dat hij opnieuw opstart en hij wist niet alles.

Iemand ?? Als het niet duidelijk is, meld het dan ff :thumb:

Bij mij kan je standby knop inhouden waarna je de melding krijgt of je hem wilt afsluiten.

Bij mij gaat dan alleen de backlight uit :eek: Maar ik zal het nog even proberen.

edit: nee, als ik hem lang inhoud gaat de backlight uit, en als ik dan doorga gaat hij weer aan -,-

Laatst bewerkt:
Je hebt het over een 'soft reset', dat kan je ook bereiken door de stylus onderin het gaatje van de Ipaq te duwen.
En meer uitzetten als het 'knopje' is er niet bij, sterker nog, hij is dan ook echt uit, laat hem maar eens een week of 4 zo liggen, je zal dan zien dat de status van de backup batterij leeg is.

Het is gelukt :) bedankt

Dat scheelt me weer een hoop werk als hij weer eens vastloopt...

ik haalde vroeger gewoon de batterij eruit en weg was alles. scheelt me weer een half uurtje :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan