HP Ipaq H2210

Status
Niet open voor verdere reacties.

basboy1991

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2012
Beste mensen van het forum,

Van mijn vader heb ik (via zijn werk) de HP Ipaq H2210 gekregen. een geinig apparaatje waar ik wel raad mee wist. ware het niet dat toen ik hem uitpakte de accu het niet meer bleek te doen. hij werkte dus alleen op stroom en de bijgeleverde cradle. ik bedacht mij dat het misschien met een ROM update verholpen kon worden maar niets bleek minder waar. het beeldscherm ging uit en ik kreeg geen response meer van mijn pc en tevens een foutmelding van de instalatie/update. wel staat er op het (overlichte) beeldscherm HP V1.08.

is er een mogenlijkheid om het os (ik dacht windows 2003) opnieuw te instaleren. ik zou het leuk vinden zodat ik er (op mijn kamer) gebruik van kan maken als hij aan de stroom ligt

heb je al een hard-reset geprobeerd?

hp_ipaq_h2210_hard_reset_soft_reset.jpg

1.druk tegelijkertijd de Buttons 1 (Calender) and 4
(iTask) op de voorkant en, ook tegelijkertijd, met de stylus de Reset button indrukken op de achterkant van de Pocket PC.

heb ik inderdaad geprobeerd hij springt heel even op start en dan weer op het beeldscherm waar heel groot bovenin staat SERIAL, en dan het hp logo en daaronder V1.08

dan denk ik dat de rom half(fout) geinstalleerd is en je nu een "baksteen" hebt

zit je in de buurt van rotterdam?
ik heb nog een ipaq met extra batterypack enzo over die in de kast ligt te verstoffen,deze mag je zo hebben want ik ga daar toch niets meer mee doen

Daar was ik al wel een beetje bang voor. zelf woon ik in naaldwijk dus ben ik in 45 minuten in rotterdam. dit is ook een ipaq h2210? en wat is de prijs voor u? als u mij een pm praat dit makkelijker

Laatst bewerkt:
We kunnen hier geen pm versturen.. oja en de prijs is 0 euro :-)

Laatst bewerkt:
@FTWTLG
Reacties handelen we af via het forum, dus niet via prive mail.
Heb je bericht met je indirecte prive mailmelding daarom verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan