HP IPAQ HX 2110 in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Een klant van me heeft een nieuwe pc bij me gekocht met windows vista erop, hij wil zijn HP Ipaq HX 2110 synchroniseren met outlook of windows mail maar de oude software geeft aan dat je via microsoft een nieuw programma nodig hebt en dat heb ik gedownload, de Ipaq gaat synchroniseren maar waarmee? Outlook geeft namelijk de foutmelding: Het bestand WAB.dll ontbreekt wanneer u het Windows-adresboek opent in Outlook 2000.

http://support.microsoft.com/kb/196210/nl geeft een beschrijving maar niet voor Vista.

Heb je de laatste ActiveSync erop gezet?

Is er een partnership met de PDA?

Ja ik die nieuwe activesync van Microsoft er op staan en er staat een melding op de site dat er nog geen oplossing is voor windows mail te syn. dus tot die tijd ben ik op outlook aangewezen.

Zo te zien wordt er in Vista van een ander programma gebruik gemaakt... Op deze pagina staat de informatie erover.

(Gekomen via deze pagina)

Ja deze gebruiken we nu, hij werkt maar syn. nog niet de agenda en het adressenboek, dat is nog in de maak staat er op de site.

Als ik dat zo lees moet je office XP of hoger gebruiken.... dus 2000 is net niet genoeg

sorry niet het woord office gelezen, is outlook 2002 gratis te downloaden legaal? Of is dat een hele domme vraag?

Domme vragen bestaan niet, maar het antwoord is nee.

Als je Legaal weghaalt kan de vraag met ja beantwoord worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan