HP L1702 15 pin D-sub kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

CWhore

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2005
Hallo,

Mijn D-sub stekker van mijn HP L1702 flat screen is afgebroken. Ik kan wel een nieuwe losse D-sub stekker kopen, maar ik weet niet welk draadje waar hoort. Ik heb ook al op de HP site gekeken of ik misschien die complete kabel ergens kan bestellen, maar ik kan het niet vinden. Weet iemand misschien de schema's voor die stekker? Of weet iemand misschien hoe ik wel aan zo'n complete kabel kan komen??

Alvast hartelijk bedankt!

~ CWhore ~

Hier heb je het schema, maar die kabels zijn ook te koop, toch maar even doorzoeken, eventueel.

Heb je overigens geen DVI aansluiting?

Bedankt voor je reactie!
Maar is dat schema bij iedere flat screen hetzelfde??? En ik heb al gezocht naar zo'n kabel, maar dat is erg lastig te vinden, want uit die kabel komt nog een draad, die met een schroefje in het scherm ZELF zit vastgeschroefd. En de rest van de kabel gaat ook het scherm in, en wordt daar met een kleine langwerpige stekker vastgedrukt.

En wat is een DVI aansluiting??

Alvast bedankt in ieder geval!

~ CWhore ~

Indien je met flatscreen, een tft/lcd bedoeld, die hebben vaak ook een Digital Video Interface aansluiting, de oudere modellen niet, mocht je gewoon een CRT bedoelen met een vlakke beeldbuis, dan heb ik niets gezegt.:cool:

Inderdaad, met flat screen bedoel ik lcd/tft.
Maar om even op die DVI terug te komen, wat heb ik daaraan?? 'Kbedoel, je vroeg of ik dat had, dus ik vraag me af wat daar het belang voor mij is.

Als je een dvi aansluiting hebt, ook op je videokaart, heb je die d-sub/vga helemaal niet nodig, en die kabels vind je gemakkelijker.

Hm...ik weet niet precies hoe zo'n DVI aansluiting er dan uitziet, dus ik weet niet of ik dat heb. Maar is dat schema bij ieder scherm hetzelfde??? Is het niet zo, als ik die D-sub stekker heb gesoldeerd, dat dat scherm helemaal kapot gaat??
In ieder geval bedankt voor je reactie!!!

Groeten,

Dit is DVI. Zou iets kunnen verschillen, maar zoiets dus.

Overigens zijn VGA (D-Sub) kabels nog ruim in omloop, Mycom, Paradigit, V-Computers take your pick.

Bijlagen

• DVI.jpg
    DVI.jpg
    27,4 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
dvi kabel

ik heb in mijn tv een aansluiting zitten voor een computer, de vraag is welke kabel heb ik hiervoor nodig? Ik heb wel een dvi-kabel gevonden maar de aansluiting van mijn laptop is hetzelfde als in de tv 15 gaatje maar versprongen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan