HP laptop aanschaffen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoJootje

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Hoi,

Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn zoon met een redelijk groot scherm 17"/17,3" waar hij ook redelijk goed op kan gamen. Ik zoek rond de €800. Het moet een laptop zijn want hij moet hem ook mee kunnen nemen. Ik kwam op het volgende:

HP DV7-2070ed met een 2000 Mhz Intel Pentium Dual-Core T4200 en 4096 DDR2 SDRAM intern geheugen met als grafische kaart: ATI Mobility Radeon HD 4650

Dit leken mij redelijk goede specificaties voor deze prijs. Vinden jullie dat ook of hebben jullie misschien tips wat een beteren grafische kaar en / of soort intern geheugen is?

Alvast bedankt,
Groeties,
JoJootje

Thnkx Pasja, weet jij toevallig iets meer over de grafische kaart? Notebookcheck noemt deze grafische kaart een "klasse 2"?

Groet, :D
JoJootje

Weet ik, daarom reageerde ik zoals ik dat deed. Voor een notebookje dat kost wat deze kost, zit er een hele beste kaart in.

Ok mooi!:thumb: Dus eigenlijk geen suggesties voor een betere?

De ellende met laptops is dat bij de ene fabrikant de processor weer net een tandje beter is, bij een andere is de harddisk weer een 100 giga groter en zo kan je maar doorgaan.

Ik kijk nog 5 minuten rond en kom zo bij je terug.

Voor een laptop zit er een beest van een videokaart in. (en da's nu net bij laptops veelal het zwakke punt) Kijk hier maar eens.

Veel laptops hebben een kaart in klasse 3, maar die jij hebt uitgezocht..........

Ik kom zo 1,2,3 gewoon niet tot een overall betere keuze, ik denk dat je 'm moet arresteren. Kijk wel even op het w w w rond, typ het typenummer in en kijk welke aanbiedingen er zijn.

Enige puntje is wellicht dat er een Pentium dual core processor in zit en geen Core 2 duo, maar goed, dat verschil is nu ook weer niet levensgroot.

Laatst bewerkt:
:) geeft me al met al een goed gevoel, bedankt Pasja!
Als ik zo naar een Intel Core 2 Duo met soortgelijke grafische kaart kom ik op HP DV7-2080 en dan zit ik meteen €100 hoger. Dat word me wel een beetje veel.
Groet,
JoJootje

We hebben de knoop doorgehakt en de hp dv7-2070 besteld!

Pasja bedankt voor je input! :thumb:

Groetjes
Jojootje

Veel plezier met de nieuwe laptop.

Wist je trouwens dat er dit weekend bij de Wehkamp een forse kortingactie is?

Lees dit maar even door en bekijk vooral de berichten op pagina 2. Ergens aan het eind van dit topic heb ik de 2070 en de 2080 naast elkaar gezet zodat ze goed vergeleken kunnen worden.

Misschien kun je de bestelling nog terugdraaien en de laptop bij de Wehkamp kopen? (Als tenminste de Wehkamp standaard al niet veel duurder is en met de korting nauwelijks interessanter is dan waar je 'm nu hebt besteld). Enfin, lees het topic maar eens door. Het is een topic van 3 pagina's, wellicht wordt het pas vanaf halverwege pagina 2 interessant voor jullie. In het berichtje van 17.01 uur kun je ze naast elkaar 'zien'............. zoek de verschillen................

Laatst bewerkt:
Hoi Pasja,

Nee dat van de kortingsactie weet in niets, nu staan bij de Wehkamp de 2070 voor €899 en de 2080 voor €999. Ik heb de 2070 bij Zercom besteld voor €802. Als het goed is kan ik hem vrijdag halen...:D

Nogmaals bedankt,
Groetjes,
Jojootje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan