Help, mijn laptop heeft moeite met opstarten. Bij de eerste keer opstarten bevriest het scherm zodra het blauwe HP-logo is verschenen op het nog zwarte scherm. Het draaiende rondje met witte stoppen heeft dan 1 seconde gedraaid en staat vervolgens vast.
Na een paar minuten / soms meteen, druk ik de aan/uit-button in (paar seconden) en dan gaat de laptop uit.
Vervolgens doe ik de laptop meteen weer aan en Viola: het opstarten gaat prima!
Iemand enig idee of dit probleem hardware- of softwarematig is? Dit is belangrijk voor mij, want op hardware heb ik garantie via een verzekering, maar op softwareinstellingen (begrijpelijk) niet.
Ik heb een HP Pavilion 15 Notebook PC, productnummer: J2S30EA#ABH, Windows 10 Home 64 bits. Ik heb de virusscanner van McAfee LiveSafe en deze is up to date.
Ik hoor graag van jullie! Alvast zeer veel dank bij voorbaat.
Vrl. groet, Lice
Na een paar minuten / soms meteen, druk ik de aan/uit-button in (paar seconden) en dan gaat de laptop uit.
Vervolgens doe ik de laptop meteen weer aan en Viola: het opstarten gaat prima!
Iemand enig idee of dit probleem hardware- of softwarematig is? Dit is belangrijk voor mij, want op hardware heb ik garantie via een verzekering, maar op softwareinstellingen (begrijpelijk) niet.
Ik heb een HP Pavilion 15 Notebook PC, productnummer: J2S30EA#ABH, Windows 10 Home 64 bits. Ik heb de virusscanner van McAfee LiveSafe en deze is up to date.
Ik hoor graag van jullie! Alvast zeer veel dank bij voorbaat.
Vrl. groet, Lice