HP Laptop BlueScreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensen122

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Ik krijg sindskort Bluescreen op mn laptop.

iedere keer als ik het wachtwoord in typ en dan even op het bureaublad sta, dan krijg ik binnen een paar tellen blauwscherm...

Als ik de pc opstart in veilige modus gebeurt er niks.

Iemand enig idee om dit op te lossen? misschien spyware ofzoiets?

Mvg,

Jensen

Ook een foutmelding of zoiets bij het blauwe scherm?
scannen op spyware/virus kun je altijd doen,dan kun je evt. uitsluiten dat het hierdoor veroorzaakt word.

Probeer eerst eens systeemherstel in veilige modus. Dus naar een tijdstip toen hij dit nog niet had.
Aansluitend ga je bij jezelf te rade wat je hebt geïnstalleerd erna of toegevoegd aan hardware.
Daar zou een fout kunnen zitten en je drivers up to date houden.

Laatst bewerkt:
geen ander virus programma? Ik weet trouwens niet of het mogelijk is, maar probeer die software opnieuw te installeren, een computer had ook de hele tijd bluescreen bij opstarten maar dat lag aan comodo(anti-virussoftware)

Systeemherstel gaat denk ik niet... kheb nooit iets van een soort backup gemaakt en het staat "uitgeschakeld"

Malwarebyte' heb ik gedaan... daar haalde ik 7 fouten mee uit.

Hebben jullie ooit gehoord van zo'n .exe bestandje die klik je aan en dan komt het bureaublad opnieuw maar dan zijn alle onnodige processen eruit?

Dit heb ik ooit gebruikt... soort all proces kill

Weet alleen niet meer waar ik het zou kunnen vinden...

Zelf openen van .dmp file zal niet lukken, alleen mits je de Toolkit van Microsoft hebt of ander programma.

Mon Aug 1 16:22:50.135 2011
Onderschepte Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (a)
BugCheck A, {120070e, 2, 1, 82f1a922}

Probably caused by : ntkrpamp.exe ( nt!KiAttemptFastRemoveQueue+20 )

Kun je me vertellen welke virusscanner én of anti-spyware software er aanwezig is op de computer.

Laatst bewerkt:
Microsoft Security Essentials... dat is een microsoft virusscanner...

anti malware bytes heb ik er net op gezet... daar haalde ik 7 fouten mee weg.

Laatst bewerkt:
Nee absoluut niet verwijderen die ntkrpamp.exe ! We zullen verder moet zoeken waarom dit proces precies crasht.

Het gene MBAM aangeeft (die 7 infecties mag je verwijderen).

Ik vermoed dat je computer besmet is met malware en op deze wijze de werking van je Microsoft Security Essentials probeert te verstoren.
Plaats een Hijackthis logje op Nucia.eu voor verdere analyse.

Laatst bewerkt:
ja, die heb ik verwijderd. ik doe nu alles in veilige modus... anders komt dat blauwe scherm telkens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan