HP Laptop BlueScreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie nu ook dat er een norton scanner op staat... geen virus beveiliging, gewoon een scanner... als hij een paar fouten/virussen vind moet en wil verwijderen moet ik hem vast kopen.
 
Dat installeren wil niet... dat kan alleen in non-savemodus... nu heb ik geprobeert gewoon op te starten maar nadat ik het wachtwoord invul en bureaublad zie krijg ik blauw scherm
 
Ik meen het ligt aan je virus scanner, maak een back-up, verwijder al je virus scanners, en installeer daarna AVG free, werkt prima, voor mij althans was het de virusscanner, en aan jouwn symtonen te zien, heb je precies hetzelfde probleem, bij mij gebeurde het toen ik de virus scanner update, daarna niet meer het probleem waargenomen
 
Wacht daar af (kan een aantal uren/dagen duren voordat je er antwoord hebt). Als je helemaal malware vrij bent, ga we dieper in op de BlueScreen error. Want als malware de oorzaak is, kan zoeken nog lang duren! Dus daarom dat ik dat eerst wil weten.
 
Gelieve je bericht hierboven te verwijderen. Hier zitten géén Hijackthis experts. En ik beschik niet over desbetreffende rechten hiervoor. Op Nucia heeft iemand je logje al bekeken/geanalyseert zie ik.. ;) Volg de instructies daar.
 
Volg de instructies die de Expert je geeft op Nucia. Dit is nog duidelijk een teken dat je computer geïnfecteerd is!

Ik wil pas graag een volgende reactie zien als je infectie volledig is opgelost op Nucia..
 
Driesiooo en alle andere! Bedankt!

En Driesiooo bedankt voor het doorwijzen naar Nucia. Er zaten allerlei soorten fouten in zoals rootkits en malware.

TOP GASTEN!
 
Dat hoor ik graag.. Is Nucia bij jouw online? Hier niet meer hehe, downtime denk ik.
 
Er was een kleine downtime.. Heb ff dns cache leeggooit op m'n pc.. Nice (in negatieve zin), dat jouw probleem aan de Rootkits lag, dan is het ook eenvoudig op te lossen. :d :p
 
Lees ook goed hoe je zulke infecties kunt voorkomen. Markie zal op Nucia nog wel meer informatie hier omtrent posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan