HP laptop doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veerle1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Mijn HP laptop nc6000 doet het niet meer. Ik was er gisteren op aan het werken en plots ging hij gewoon uit. Ik werkte meestal (ook gisteren) met netstroom. Het lampje van de accu gaat nu aan als ik hem aanzet, maar enkele seconden later gaat het uit. Ik hoor hem nog even opstarten en dan valt hij uit.
Wat kan dit zijn?
Ik heb al geprobeerd om allen op accu of alleen op netstroom op te starten maar dit werkt niet. Bovendien heb ik ook al achterop een klepje geopend, hierin zaten twee draadjes, maar ook dit werkte niet.

Het kan zijn dat ik het niet goed begrijp hoor, maar heb je ook al geprobeerd op te starten op netstroom met de accu er uit? als dat ook niet werkt lijkt het op een soort kortsluiting in de bedrading of er is iets mis met de processor hoor je vreemde piepjes met opstarten? zo ja, hoeveel en zijn het lange of korte?

Ik heb inderdaad al proberen op te starten met alleen netstroom, dus zonder accu.
Bij het opstarten hoor ik niets... alleen geronk van het starten en vrijwel meteen sluit hij weer af. Duurt misschien maximaal een minuut.

hmm misschien is de koeler van je processor kapot en is dit een bescherming van je cpu. maar een laptop zou ik niet zomaar openschroeven om te kijken, tenzij je weet waar je mee bezig bent!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan