HP Laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanizofiets

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Hallo,

Ik heb een HP laptop, die opeens niet meer wilt opstarten. Ik wilde hem vanochtend aan doen, en de lichtjes begonnen te branden en het leek alsof hij aan ging.. maar na 2sec ging hij alweer uit. Ik heb hem nog geen jaar. Het kon aan de batterij liggen, dus heb ik hem proberen op te starten met de batterij verwijdert. Ook heb ik een nieuwe accu aangesloten, dit alles tevergeefs. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? Alvast bedankt

Ivan

Hoi !

Op en HP heb je toch een recover-functie ?

Lees even de manual welke toets je in moet trommelen.

Greetz,

Harry.

Herstel functie is inderdaad f11, maar hij gaat maar aan voor 2seconden.. voordat hij weer vanzelf uit gaat.. en in dat tijdsbestek reageert hij niet op f11.

Hoi !

Als je 'm nog geen jaar hebt: als de duvel terugbrengen en garantie claimen !

HP-laptop-reparatie's zijn n.l. nogal prijzig bij de officieele dealer (en ook bij mij !)

Greetz,

Harry.

Ja morgen HP bellen dan maar. Denk je dat ze mn bestanden kunnen behouden? kun je dat zegmaar benadrukken zodat ze dat proberen in ieder geval?..

Hoi !

Je kunt het zeker benadrukken, maar.....het risico van gegevensverlies is altijd aanwezig !

Beschouw dit als leergeld en maak in de toekomst regelmatig back-ups op een extern medium van je belangrijke gegevens !

Succes,

Harry.

Ik weet niet hoe ver je kennis rijkt, maar bij de meeste laptops kun je de harddisk eenvoudig verwisselen. Je kunt dan wellicht de harddisk uit de laptop halen. Je hebt dan een verloopplugje nodig om de harddisk aan een gewone ide kabel te kunnen hangen en kunt dan de gegevens kopieren voor je de laptop opstuurt.
Gezien de aard van de storing lijkt het me namelijk niets met de harddisk te zijn. Je weet bij reparaties echter maar nooit of ze 'als standaard service' de laptop weer in factory condition terug brengen.

Laatst bewerkt:
Hoi !

@Rene Dirks: prima plan; dat laatste doen ze bij HP etc. inderdaad meestal wel !!!

GReetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan