hp laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

broertje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
goede avond,ik heb van een vriend een hp laptop mee gekregen om op te schonen,die deed er dus niks aan nu heb ik een update geinstaleerd explorer 9 en toen sloot ie niet af dus heb ik hem zelf uit gezet,start hem op en komt ie niet verder als het scherm met het groene balkje,wat ik ook doe in welke modus,er staan nogal wat foto's op die ie niet kwijt wil en hij moet er mee mailen voor zijn werk ook dus moet voor maandag weer inorde zijn,zit geen recovery cd bij ook al vergeten te maken denk ik,wie weet er raad?

o ja sorry staat vista op en garantie zit er niet meer op 4 of 5 jaar oud

bij voorbaat hartelijk dank

Laatst bewerkt:
in de veilige modus gaat ie niet verder als het laden van drivers er staat onder een ogenblik geduld

hij gaat tot microsoft corporation met dat groene balkje...kan de harde schijf dan stuk zijn??

Hoi,

ik denk niet dat je hd kapot zal zijn,kun je niet opstarten in veilige mode?

niemand een idee hoe ik verder kom?hij laad de drivers en dan geeft ie aan:een ogenblik geduld... das al 15 min. nu

Oei,probleempje

Je bent echt in paniek geloof ik he?

Ik zoek een oplossing,tenminste kzal proberen.

Dus als ik het goed begrijp ,als je bij het opstarten op f8 drukt krijg je het keuzemenu niet om in veilige mode etc. op te starten?

ja krijg ik wel maar hij gaat niet verder als laden van de drivers,en ja ben wel wat in paniek

mijn oud vertrouwd trucje
hdd aan andere pc hangen en uitlezen bestanden kopieren windows opnieuw erop en dan mail weer instelle

oh...

laptop open maken en hhd in andere pc aansluite
wat sneller gaat is
dowload windows vista van internet ja mag eigenlijk niet maar...
brand de iso op dvd
start op met dvd en klik systeemherstel en laat hem ff z'n gang gaan

owkee, veel geluk dan maar topicplaatser,hopelijk lukt het je.

Dit betwijfel ik wel omdat je veel te weinig ervaring hebt volgens ik kan uitmaken wat je weet over pc's .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan