hp laptop wordt super heet en blaast

Status
Niet open voor verdere reacties.

stopikwilditnie

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
hallo,

Ik heb een al wat oude hp laptop . Nou werd deze al langere tijd wat warmer maar het viel nog mee. Sinds een paar weken blaast hij ineens super hard en wordt op dat moment echt gewoon heel warm. Nou ben ik benieuwd wat ik hier aan kan doen ?
Ik heb al gekeken met speedfan , dit was wel op het moment dat hij echt rustig was, kreeg ik de volgende temperaturen :

ambient : 45c
remote : 47c
Hd0:44c
temp1:46c
temp2:45c
temp3:35c
temp4:50c(hier staat ook een vlammetje bij )
core 0:43c
core1: 44c

Nogmaals hij was nu echt gewoon bijzonder rustig dus ik verwacht dat de temperaturen flink zullen stijgen als hij weer gaat blazen.

Graag u hulp

Hoi,

Op zich valt het nog mee je geeft niet aan de 50 graden van welk onderdeel deze temp is maar ik zou eens het ventilator rooster stofvrij maken .

okej hij blaast nu een beetje en komt dan op de volgende dingen uit
53 ambient
70 remote
47 hd0
65 temp1
54 temp2
36 temp3
65 temp4
61 core 0
61 core 1

Maar nu zie je bij alle temperaturen ook een vlammetje staan
omdat hij nog veel erger blaast soms verwacht ik ook dat deze temperaturen nog flink kunnen stijgen

neej nog niet geprobeerd maar heb niet zoveel verstand van laptops enz dus vroeg me af of ik gewoon de laptop even open kan maken (nog nooit gedaan) en kijken waar de stof zit

Als je nog nooit gedaan hebt zou ik het niet doen je kan wel proberen met het notebook uit de sleuf met stofzuiger het stof te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan