HP Laserjet 2055 Laatste pagina print niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruglione

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Hoi Helpmij,

Ik heb sinds kort een probleem met een HP Laserjet 2055, deze heeft al een tijdje gewerkt en begint nu ineens problemen te geven. Het probleem:

Wanneer er een opdracht voor meerdere pagina's verstuurd word drukt hij de laatste pagina niet af, zodra er dan een 2de opdracht verstuurd word komt de laatste pagina van de 1ste opdracht er pas uit. Maar de laatste pagina van de 2de opdracht blijft dan weer hangen tot de volgende opdracht, enzovoorts.

Ik heb al alle instellingen van de printer/PC vergeleken met een andere en hier lijkt niets mis mee te zijn. Iemand een oplossing?

Hallo,

En vanaf een andere PC werkt het wel? Lijkt mij een driverprobleem, check of je de goede driver geinstalleerd hebt. Als je de problemen hebt met het uitprinten van Word documenten (vooral documenten die je extern aangeleverd hebt gekregen) kan het zijn dat de pagina-instellingen verkeerd zijn ingesteld. Deze instellingen gaan ALTIJD boven de instellingen die je aangeeft in de driver als je gaat printen. Je kunt het testen door vanuit een ander programma dan Word iets uit te printen.

Misschien dat je hier iets verder mee komt,

Groeten.

Oh ja bedankt voor de snelle reactie, nog wat info:

Het is niet dat het met bijvoorbeeld alleen word documenten gebeurd, ook al print je iets vanuit kladblok gebeurt het nog. Maakt dus verder niet uit.

Ik zal even moeten navragen of het ook gebeurd als er vanaf een andere PC op die printer word geprint, daar kom ik over een minuut of 10 op terug ;)

EDIT:
Hoor zojuist al dat het ook gebeurd wanneer er vanaf andere PC's op die printer word geprint. OS is trouwens Windows XP pro SP3. Het is alleen wel raar dat het voorheen wel altijd goed ging en nu ineens niet meer

Laatst bewerkt:
Soortgelijks meegemaakt met een HP2055DN en diverse instellingen nagelopen maar niks kunnen vinden.

Daarna de printer weer naar fabrieksstand gebracht en opnieuw ingesteld (ipadres etc) daarna niet weer voorgekomen.

Is een optie om te overwegen.

Je bedoelt de printer gewoon een "cold reset" geven en hem dan volledig opnieuw instellen?

Dat zal ik eens proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan