HP laserjet 4000

Status
Niet open voor verdere reacties.

haribiwo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
ik heb al een tijd de HP laserjet 4000 in gebruik en alles werkte tot voor kort goed, maar nu ineens wil hij alles uitprinten via lade 1 (handinvoer) ipv lade 2 waar 500 vel tegelijk in kan, dit is best lastig, omdat ik vaak zo'n 20 of 30 vel achter elkaar moet uitprinten.
ik heb al bij de instellingen gekeken en lade 1 uitgeschakeld, maar dit maakt niets uit, hij blijft via lade 1 printen.
waar kan dit aan liggen?
ik gebruik windows 7

bvd voor uw hulp

Ik neem aan dat je wel de goede lade kiest en dat de printer bak 2 ziet. Zou de sensor van de lade kapot kunnen zijn?

ja, staat ingesteld dat hij lade 2 moet nemen en als ik een logbestand van de printer uitprint, pakt hij wél lade 2, dus de sensor werkt

Printer instelling zal wel goed zijn maar ik verdenk het programma van waaruit je print. Vanuit welk programma print je en staat daar in de printerdialoog de juiste opties.

Wat bij Word kan gebeuren is dat het papier bijvoorbeeld op Letter staat. Als er dan in de printer alleen A4 zit dan gaat hij automatisch op handinvoer staan wachten.

Ron

maakt niet uit welk programma ik probeer, bij alles pakt hij lade 1 terwijl overal aangegeven staat dat hij 2 moet gebruiken

Maar je ziet bak 2 er wel bij staan in de printersettings? Kun je niet eens een test doen waarbij je alles forceert uit bak 2 te printen.

ja, in de settings ziet hij lade 2 en ik heb al geprobeerd om lade 1 overal uit te schakelen, maar toch pakt hij lade 1 %&$#, word er moedeloos van, sta nu steeds blaadje voor blaadje in te voeren, want als ik een stapeltje in lade 1 leg, pakt hij er meerdere tegelijk, ben bang dat hij nu echt op zijn eindje is

heb een nieuwe printer gekocht, dus ik zet mijn vraag als opgelost (al is hij dat eigenlijk niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan