HP laserjet III

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
hallo, Ik krijg steeds de volgende melding in het display
Paper Jam
Dan haal ik de lade eruit en dan blijft er steeds een papier hangen.Weet iemand raad!
Ik gebruik 80 gr papier.Er staat ook op dat het geschikt voor laser, kan het soms zijn dat het papier toch te stroef is.Welk papier is het meest geschikt dan.

met groet
Jaap

De HP laserjet lll bestaat al een aantal jaren. Ben je de 1e eigenaar en ben je bekend met de onderhoudsgeschiedenis. Of ben je de zoveelste eigenaar en weet je niets van het verleden? Dit type wordt vaak gebruikt voor grote bulken aan printwerk. Kan me voorstellen dat diverse rollen even een onderhoudsbeurt nodig hebben, want schijnbaar heb je diverse keren achter elkaar paper jam.

80 gram is normaal, en laserpapier is geschikt voor de laserprinter. Probeer eens een keer wat dikker papier, bv dat knutselkarton, of de achterkant van de kalender, wel eerst op a4 knippen. En controleer eens in de buurt waar papier vastloopt of er niet een klein stukje papier gepropt zit, afkomstig van een eerder gescheurd velletje, en die de nieuwe print de weg verspert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan