HP Laserjet P1005 in staking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knientje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Een paar dagen geleden, probeerde ik Filezilla (de FTP client dus) te downloaden, waarbij ik op sourceforge.net uitkwam.
Ik ging ervan uit dat iki software op sourceforge wel kon vertrouwen en ik heb Filezilla al meerdere malen gedownload.
Aangezien ESET op sourceforge nogal eens een false positive wil geven, heb ik de waarschuwing genegeerd. Had ik dat maar niet gedaan.
Helaas had ik deze keer een installer met malware te pakken (Vosteran browser hijacker).
Maar goed. Dan ben ik ook nog zo stom geweest om Spyhunter te downloaden, om van die Vosteran af te geraken, maar die werkt alleen als payware (om een of andere redenen wil mijn reeds aanwezige Malwarebytes niet meer, dus had ik wat anders nodig).
Ik heb dat Vosteran (ging redelijk eenvoudig) en de Spyhunter er terug afgekregen, maar mijn printer weigert dienst NA de installatie van Spyhunter en nu krijg ik hem niet aan de praat.
Ik heb de stekker er al een tijd uit gehad in de hoop dat hij zou resetten en het buffergeheugen leeg zou zijn.
Helaas geen soelaas.
En nu weet ik het niet meer.
Off-topic: ik ben Leo niet, zo heet de vorige eigenaar van de computer.

Aangezien ik maar een arme sloeber ben, loop ik nog achter :confused:

Dus amuseer ik me nog steeds met Windows XP Home Edition SP3*.
Opnieuw installeren van de drivers heeft ook niet geholpen.

*(en een Ipad Air)

Bijlagen

• foutmelding printer.jpg
    foutmelding printer.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 75
Gekke vraag misschien, maar al aan systeemherstel gedacht na een datum voordat het Filezilla verhaal begon?

Heb je al op Delete gedrukt in je printerscherm om die opdracht te verwijderen?
Anders kun je nog het volgende proberen:

Type: Winkey+R;
Type: services.msc;
zoek de service waar staat Print spooler;
Klik hier met rechts op en kies Opnieuw starten.

Kijk of de opdracht verdwenen is.

Groeten Marcel

Systeemherstel naar 29-11-2014 (kan niet verder terug)
Helpt niet.
Printopdrachten op twee manieren geannuleerd en opnieuw geprobeerd.
Via annuleren in statusscherm van printer en op de manier van Marcel.
Niks, nada, noppes

Ik heb overigens twee printers aangesloten zitten. Er zit ook nog een Lexmark X2350 aan vast.
Wat mij opvalt in het hardwarescherm met printers is dat er bij de Lexmark behalve "gereed" ook nog een vinkje staat en bij de HP staat alleen "gereed".
Overigens stond hij (de HP) eerst "offline". heb ik niet gedaan, want hij heeft tot nog toe altijd gewerkt. Dus heb ik rechtsgeklikt op "printer online gebruiken" waardoor de status in "gereed: verandert.
Zie nu trouwens net dat hij weer vanzelf op offline gegaan is *zucht*
Maar volgens mij heeft het iets met het vinkje te maken dat wel bij mijn Lexmark staat, maar niet bij de HP.

Dat vinkje betekend alleen maar dat dat je standaard printer is.
Probeer de Lexmark er eens uit te halen en dan de HP aan de praat te krijgen.

Groeten Marcel

Nu op de grovve manier, beide printers verwijderd. HP opnieuw installeren, maar nu blijft alles hangen en wil hij niet verder.
O wacht, hij wordt wakker geloof ik (ben aan het tokkelen op de Ipad, kan de pc zijn gang gaan, hij is al niet van de snelste)
Nieuwe hardware gevonden, ondersteunig voor USB afdrukken. Het zal mij benieuwen.
Kan er nu iemand koffie brengen zodat ik me nog even groen en geel kan ergeren?
Edit: doe maar een stuk taart bij de koffie.

Laatst bewerkt:
Al zoekend op het forum kom ik op deze post uit. Mijn HP LaserJet P1005 weigert sinds kort ook dienst. Driver is goed geinstalleerd, heb ook al een keer de nieuwste software van de HP site gedownload en geinstalleerd. Opdracht blijft hangen in het printvenstertje. Wat me opvalt is dat ik ook SpyHunter op mijn PC heb staan! Zou het daaraan liggen, of kan ik nog wat anders proberen...?

Spyhunter is inderdaad niet te vertrouwen en geeft meer problemen dan het oplost.
Verwijderen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan