HP M1522nf en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

marzee

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Goedemorgen,
Sinds enige tijd heb ik een pc met windows 7 erop en een HP M1522nf. Printen gaat prima, en ik heb er ook een scanner en een fax op zitten, en die gebruik ik niet zo vaak.
Dus je voelt hem al aankomen, ik dacht een kopietje te maken, doet de scanner het niet. Ik heb de nieuwe drivers van HP gedownload (M1522series-win7-full-solution-AM-EMEA1-v4.3.exe) en probeer deze te installeren. Op het moment dat ik de printer moet aansluiten met USB herkent windows de printer niet en kan ik dus niet verder. Wel vreemd als je bedenkt dat de firmware upgrade wel goed gaat. Ik het het ook geprobeert om de software te draaien in de compatibiliteitsmodus (had ik ergens gelezen) maar ook die optie is een NO GO.
Ik heb ook al geprobeert om oude software te verwijderen, maar dan krijg ik de melding dat de unistaller niet meer werkt. Kortom dat lukt ook niet.

Iemand suggesties?

Dank je wel

Laatst bewerkt:
Hai Coenraad,
Dank voor de suggestie, echter HP is op de achtergrond kennelijk aanwezig, maar word door dit program niet gevonden. Kortom HP deinstalleren gaat 'm nog steeds niet worden. Is er iets in deze software waardoor die het wel kan vinden?
thx

Het is niet opgelost. Heb nog geprobeert de firmware te updaten en dit resulteerde in een giga vastloper. eindresultaat. Ik heb een nieuwe printer gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan