HP mini laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dannyver

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Goedemiddag,

Mijn laptop is helaas kapot gegaan. Moederbord helemaal kapot. Ik had dus de keuze of laten repareren of een nieuwe kopen. Dan is de keuze snel gemaakt:P

Ik ga een nieuwe kopen. Ik wil een mini laptop gaan aanschaffen voor school en wil er football manager 2011 op kunnen spelen. Welk van de volgende mini laptops raden jullie mij aan?

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF04a/321957-321957-3329744-3832383-3832383.html of

Ikzelf zat te denken aan de HP Mini 210-1100 pc serie of http://www.wehkamp.nl/computers-tel...L_735593/?KW8=46507,392880&F=8,1,2,17,22&SM=1
Andere suggesties zijn ook welkom. Ik had in mijn gedacht tot de 500 euro.

Specificaties football manager 2011:
Systeemeisen : Minimaal Windows XP
Pentium IV 1.40 GHz
512 MB RAM
Videokaart met 128 MB geheugen
2.00 GB vrije hardeschijfruimte
DirectX 9c

Gr. DannyV

Laatst bewerkt:
voor games is een netbook/minilaptop totaal niet geschikt
wees blij als je op die dingen browser spelletjes kan spelen

als je wilt gamen raad ik een standaard laptop aan

Dat snap ik. Echte games speel ik ook op de gewone computer niet op laptop.
Ik weet niet of je Football Manager kent maar het is een game waarbij je alleen moet klikken:P Heb het ook op mijn vorige laptop gespeelt en dat ging goed vandaar. Verder gebruik ik hem vooral voor internetten en school.

Iemand nog suggesties? Ik wil het liefste vandaag nog een laptop bestellen:o

ik denk niet dat die manager hier op gaat werken
meschien heel erg traag ik raad je alsnog aan om een gewone laptop te kopen
je moet dan wel het budget verhogen

verder is school werk ook niet verstandig op zon klein ding zit je de heletijd voor overgebogen met dat kleine schermpje
en je kan er ook niet mee multitasken

deze dingen zijn alleen goed voor de mobiele berijkbaarheid en emailen/office of een filmpje kijken

Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat het handig met meenemen enzo. En aan wat voor een prijs moet ik dan denken? 500? Mijn vorige laptop kosten ook 500 en die was goed voor football manager... En het was een acer... En ik dacht dat de laptops van die prijsklasse nu wat beter zijn dan een paar jaar terug.

Moet ik dan meer kijken naar dit soort laptops?
http://www.wehkamp.nl/computers-tel...667/?PRmin=355&PRmax=519.-&F=1,5,2,17,22&SM=5

Laatst bewerkt:
ja 500 euro zou genoeg moeten zijn

het klopt dat laptops rond de zelfde prijs klasse in toekomst beter zijn
alleen is dit niet zo bij de netbooks/minilaptops deze zijn best nieuw op de markt en kunnen ook nog niet zo veel

deze is wat beter dan die van wehkamp de videokaart is sterker
klik dit zou ruim voldoende moeten zijn voor die fifa manager 2011 game
hij kost 499 euro bij databyte
klik

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je hulp!

Ik ga nu trainen en vanavond ga ik hem bestellen tenzij ik betere suggesties hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan