Windows (welke versie dan ook) wordt altijd trager, hoe langer je hem hebt.
Virussen, malware en andere troep maken hem langzaam. Maar ook een volgelopen register of programma's kunnen er voor zorgen dat hij langzaam wordt.
Als je er zelf nog niets aan gedaan hebt, tja...................als ik jou was zou ik dat gelijk maar eens doen. Dus met Ccleaner de boel opschonen, neem ook eens een goed register programma die het register opschoont, dan defragmenteer de schijf eens.\
Dat soort zaken, dat moet je echt doen als je met Windows werkt.
Werkt het dan nog niet goed, dan zou je kunnen kijken of de schijf nog wel okee is. Daar zijn ook programma's voor. Hoe oud is dat ding?
En verder moet je eens kijken of je er meer geheugen in kan zetten, ik vind zelf 1 GB aan geheugen voor Windows 7 te krap. Dus kijk in de handleiding van het moederbord wat hij ondersteund en wat er voro een geheugen in zit. Kan je hem upgraden naar 2 GB. geheugen, zou ik at doen. Even kijken naar 2de hands geheugen, scheelt een hoop geld.
ps. heb zelf een Acer Aspire One (netbookje dus) en die is na 3 jaar nog zo snel als het maar zijn kan. Maar ja, daar staat XP op en ik heb dat ding gelijk meer geheugen gegeven dat dat er in zat. En hij heeft zelfs een dualboot met Linux Bodhi, dus je zou denken dat hij daarmee ook iets langzamer zou worden. Maar niets van dat al! Gelukkig.